הדפסה על חולצה אמריקאית

חברתנו מתמחה בביצוע הדפסות על קשת רחבה של סוגי חולצות, ביניהן חולצות דרייפיט, לייקרה, טי שירט, קפוצ'ונים, סווטשירטים ועוד. אחד מסוגי החולצות היותר פופולאריים להדפסה הינו חולצות אמריקאיות, אותן מזמינים למשל מוסדות חינוך, בני נוער, תנועות נוער, יחידות צבאיות ועוד.

מה זה בכלל חולצה אמריקאית

המאפיין הבולט של חולצה אמריקאית, המבדיל אותה מסוגי חולצות אחרים, הוא השילוב של שני צבעים שונים. במרבית המקרים יהיה צבע בסיסי לגוף החולצה, למשל לבן, ואילו השרוולים יהיו בצבע אחר כמו אדום, כחול וכדומה. מדובר בחולצות דקות שיש להן שרוולים ארוכים, בדרך כלל באורך שלושה רבעים, ולכן הן נותנות מענה לחלק גדול מימות השנה.

כך למשל, בימות הקיץ ניתן ללבוש אותן בזכות הבד הנוח והדק העשוי כותנה, שמונעת הזעה יתרה, ואפשר להפשיל את השרוולים למעלה במידת הצורך. מאידך, היא גם נותנת הגנה טובה מפני קרינת השמש גם על הזרועות כאשר השרוולים מופשלים למטה לכל אורכם. גם בעונות המעבר חולצות כאלו מצוינות, בזכות השילוב שבין בד נעים שאינו כבד וחם מדי, אבל יותר חם מחולצת טי שירט רגילה עם שרוולים קצרים. מעבר לכך, חולצה אמריקאית ניתן ללבוש מתחת לביגוד חם יותר בחורף ובימים הקרים של עונות המעבר, וניתן גם ללבוש מעליה חולצת טי שירט המשתלבת עם המראה הצבעוני שלה.


מי מזמין הדפסה על חולצה אמריקאית

הדפסה על חולצה אמריקאית מבוקשת כאמור על ידי גורמים מגוונים. כך למשל, זוהי אחת החולצות היותר פופולאריות להדפסה עליהן לקראת חג הפורים, בזכות השילוב הצבעוני של שני גוונים שונים ובזכות ההתאמה למזג האוויר בימי האביב הראשונים. כמו כן, הדפסה על חולצות אמריקאיות היא מהבחירות היותר פופולאריות של יחידות צבאיות וכוחות הביטחון, למשל עקב סיום קורס וסוף מסלול. היא גם מוזמנת על ידי אנשים פרטיים שרוצים לחלק חולצות יפות וצבעוניות באירועים, החל בבר ובת מצווה, דרך מסיבות רווקים או רווקות, ועד לימי הולדת בהרכב משפחתי מלא.


מה מדפיסים על חולצות אמריקאיות

בכל הקשור להדפסה על חולצה אמריקאית השמיים הם הגבול מבחינת האפשרויות. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של רעיונות וגלופות מוכנות עבור טיולים שנתיים, חיילים, תנועות נוער, טיולי משפחות, גני ילדים, מסיבות סוף שנה, חולצות לפרסום, למקומות עבודה ועוד. כמו כן, תמיד תוכלו לבחור רעיון אישי ומקורי משלכם ולהעלות אותו באמצעות הדפסה על חולצות אמריקאיות.

לפרטים נוספים אודות הדפסה על חולצה אמריקאית, לקבלת הכוונה מקצועית והצעת מחיר משתלמת, פנו אלינו בטלפון 03-9380327.