בגדי עבודה איכותיים

בגדי עבודה – מייצגים את הארגון בכבוד

במקומות עבודה חשוב להתלבש בהתאם למקובל בתחום העיסוק, בהתאם לסביבת העבודה בה העובדים נמצאים ובהתאם לאופי או מהות העבודה עצמה. רובנו נמצאים במקום העבודה כ - 8-9 שעות מדי יום וחשוב להקפיד וללבוש פרטי לבוש שיאפשרו לנו לעבוד בצורה נוחה ובטוחה. לעובדים באזורים ללא מיזוג אוויר למשל, מומלץ ללבוש בגדים עשויים כותנה על מנת לאפשר לבגד לספוג את הזיעה ולא להידבק אל הגוף, דבר שעשוי להתגלות כלא נוח או אפילו כמטרד. במקצועות בהם ישנה סכנה או חשיפה לחומרים מסוימים ישנם בגדי עבודה או פרטי לבוש הכרחיים על מנת לספק הגנה לעובדים. סוגי הבדים והבגדים משתנים לפי אופי העובדה, דרישות התפקיד והסביבה בה מתבצעת עיקר העבודה.

מדוע כדאי לייצר ולרכוש בגדי עבודה בהתאמה אישית?

מקומות עבודה רבים בוחרים לעצמם מדים ייצוגיים לעבודה ובגדי עבודה על מנת להיתפס כחברה מקצועית ומגובשת, וכמו כן כדי להציע לארגון אחידות ותחושת גאוות יחידה. בגדי עבודה יכולים להיות ג'ינס וחולצת טי- שרט פשוטה בצבע אחיד, ויכולים להיות מכנס דגמ"ח עם חולצת פולו או חולצה מכופתרת. לעיתים קרובות מוסיפים את הלוגו של החברה יחד עם משפט או אמירה אישית, שיודפסו בחזית או בגב הבגד. הבגדים מעניקים רשמיות וסגנון ומאמצים אותם מעסיקים רבים בארגונים מקצועיים ומסודרים. קוד הלבוש יוצר זיקה חזקה יותר בין העובד לארגון ומעניק גאווה ותחושת שייכות למקום העובדה. ביגוד עבודה מתייחס גם אל לבוש של טבחים ושפים, כמו סינרים למטבח בגדלים שונים עם הדפסים מיוחדים לפי הזמנה אישית ויכול להיות גם כובעים לעובדים בחוץ בתנאי שמש למשל.

משי שלתיאל מייצרים בגדי עבודה איכותיים מזה שנים. החברה הספיקה לצבור מאות לקוחות מרוצים ובין היתר מייצרת בגדי עבודה אחידים ומקצועיים לחנויות, למפעלים, למסעדות, לאולמות אירועים, בגדי עבודה למשרדים ועוד. החברה מקפידה על עבודה עם חומרי הגלם הטובים ביותר, וייבוא של מוצרים איכותיים בלבד. חברת משי שאלתיאל מציעה גם הדפסי לוגו, והדפסים ייחודיים ומקורים על בגדי העבודה. לחברתנו מחלקה מקצועית לעיצוב גרפי, כך שנוכל לסייע לכם להגיע לעיצוב הנדרש, וכמו כן לייצר גלופה מתאימה על מנת להדפיס לוגו, מסר מקצועי, או כל הדפס שתבחרו. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים והשירותים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 03-9380327