בגדי עבודה למסעדות

בעשורים האחרונים חלה מהפכה אדירה בכל הקשור לעולם המסעדנות, בישראל קיימות אלפי מסעדות בכל רחבי הארץ ועל מנת להפוך את המסעדה למקום בילוי שהלקוחות רוצים לחזור אליו שוב ושוב בעל המסעדה צריך לחשוב על כל פרט ופרט – כיום, זה לא מספיק שיש אוכל טוב – מסעדנים משקיעים כסף רב בעיצוב המסעדה (ריהוט, תאורה, דקורציה, כלי אוכל ועוד) כל פרט חשוב – אפילו חדרי השירותים מעוצבים לעילא. על מנת לסגור את המעגל – יש להקפיד גם שעובדי המסעדה ילבשו בגדים מעוצבים וממותגים – הרי לא ייתכן שבמסעדה שמכבדת את עצמה, העובדים ילבשו בגדים לא תואמים לסגנון המסעדה...

בעל המסעדה או מנהל המסעדה צריכים לשים דגש מיוחד הן על בגדי עבודה למטבח והן על בגדי עבודה למלצרים – חזות המלצרים במסעדה משפיעה באופן מיידי על הצלחת העסק – חשוב מאד שהמלצרים ילבשו בגדי עבודה מעוצבים, נוחים וממותגים.


איזה סינרים מומלצים למלצרים?

  • איכות גבוהה של הבד – מכיוון שהסינרים מתלכלכים בתדירות גבוהה ועוברים כביסות רבות – חשוב שבד הסינר יהיה מאיכות גבוהה כך שלא יתבלה במהירות.
  • עיצוב ייחודי – חשוב להתאים את בגדי המלצרים והסינרים לסגנון המסעדה – צבע הסינר, לוגו מודפס או רקום – באמצעות מחלקת הגרפיקה שלנו ניתן להתאים ולעצב את הסינר לצרכי המסעדה (אנו ממליצים להוסיף כיסים לפנקס הזמנות, טאבלט ואביזרים כמו חולץ פקקים).
  • צבע או הדפס – אנו ממליצים על סינר עם הדפס בולט או צבע בולט – כך הלקוחות יוכלו להבחין במלצרים במהירות ויוכלו לקבל שירות מהיר ואדיב.


מהם סוגי הסינרים המתאימים למלצרים ולעובדי מטבח?

  • סינר קצר –אורכם הקצר מספק את הנוחות המרבית למלצרים ברחבי המסעדה. בנוסף, רובם כוללים כיסים כך שהמלצר יכול להחזיק עטים ופנקס הזמנות. עיצוב הסינר מתאים במיוחד לברים, בתי קפה, מסעדות קטנות ועוד.
  • סינר ארוך – נקרא גם סינר ביסטרו, מדובר בסינרים ארוכים שמספקים כיסוי רב יותר למכנסיים. בנוסף, רובם כוללים כיסים כך שהמלצר יוכל לשאת עטים, פנקס הזמנות אורחים, סכו"ם ועוד. מתאים במיוחד למסעדות בשר, דגים
  • סינר שלם – סינר בסגנון מסורתי נקשר מסביב הגב ובעל לולאת צוואר. בדרך כלל סינרים אלה מכילים כיסים המאפשרים לצוות לשאת הזמנות, או כלי מטבח שימושיים אחרים איתם בזמן שהם עובדים. סינר זה מתאים למאפיות, קצביות, עובדי מטבח, שפים ועוד.


אם אתם מעוניינים לרכוש בגדי עבודה למסעדות, בגדי עבודה למטבח או בגדי עבודה מלצרים, הגעתם לכתובת הנכונה! חברת מ.ש.י שאלתיאל קיימת מעל לעשרים וחמש שנים ומספקת מגוון רחב של מוצרי טקסטיל: חולצות טריקו, סינרים, חולצות פיינריב, סווצ'רים, קפוצ'ונים ועוד. אנחנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס מתקדמת ביותר ועם הציוד החדיש בתחום. ברשותנו מחלקת עיצוב גרפי, מפעל גזירה ומחלקת דפוס משי. כל העבודה (פריסה, גזירה, תפירה והדפסה) נעשית במפעלנו. חרטנו על דגלנו לתת את השירות המסור והאדיב ביותר לקהל לקוחותינו, במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 03-9380327 או בווטסאפ: 055-6659324 או צרו איתנו קשר באימייל: sales@logotex.co.il