דפוס על חולצות

בשנים האחרונות, עיצוב חולצות מודפסות באופן אישי הינו קל מאד ופשוט להפקה, בחיפוש פשוט באינטרנט ניתן למצוא מאות אלפי תמונות, איורים וצילומים מקוריים שניתן להשתמש בהם, או במקום זאת אפשר לעצב או לצייר את הגרפיקה או האיורים לבד או באמצעות מאייר מקצועי ולספק לנו קבצים מתאימים שאותם ניתן להעביר מהמחשב למכונת הדפוס. אנשי הגרפיקה שלנו המקצועיים והמנוסים ישמחו לעזור לכם להפיק את החולצה המושלמת למענכם. בחירה נכונה של בית דפוס מקצועי פירושה היא איכות ללא פשרות, מחירים אטרקטיביים ומוצר מעולה ומשובח שיחזיק מעמד במשך שנים רבות לאחר כביסות רבות.

מהם האירועים המשמעותיים שבהם כדאי להדפיס על חולצה?

כיום כמעט כבר לא צריך סיבה מיוחדת להדפיס על חולצה – אבל עדיין יש מספר אירועים שמתאימים לכך במיוחד:

  • ימי הולדת עגולים – סבתא חוגגת שמונים? החבר חוגג יום הולדת שלושים? יום הולדת זו הזדמנות מצוינת להפתיע את האורחים עם חולצה עם איור מצחיק, בדיחה משפחתית או צילום מיוחד שידבר אל לב כולם.
  • פרסום ושיווק – בעלי עסקים רבים מבינים שחולצה עם לוגו החברה וסלוגן שלה משרתים אותה כפרסומת מהלכת. בבתי עסק רבים העובדים הולכים עם חולצה של בית העסק וכך יוצרים מראה אחיד ומעניקים למקום מכובדות ותחושה של מקום רציני. חולצה מודפסת נותנת גאווה לעובדים ומייצרת בהם תחושת שייכות.
  • קבוצות ספורט - באגודות ספורט ובמועדוני ספורט מקובל מאד ליצור חולצות מודפסות עם הלוגו של המועדון ועם הסלוגן שלו – חולצות אלה משמשות בתחרויות, אימונים ומהוות מקור גאווה למתאמנים.
  • חתונה – אתם או החברים עומדים להתחתן? לאחר החופה – החתן מוריד את החליפה ונשאר בזמן הריקודים עם חולצה מודפסת משעשעת שיכולה לכלול משפט מצחיק ואיור מגניב.
  • טיולים שנתיים – תלמידים, נוהגים להדפיס על חולצה בטיול השנתי – לרוב עם משפטים שנונים או בדיחות פנימיות בתוך הכיתה או השכבה. חולצה כיתתית עוזרת ומגבשת את התלמידים. הדפסה של חולצות בעיצוב אישי יכולה לתרום רבות למורל התלמידים ולגיבוש הכיתתי.
  • סיום קורס – סיום קורס בצבא הינו אירוע משמעותי בחיי החייל או החיילת – בסיום הקורס לאחר שעברו חוויות רבות ביחד, נהוג להדפיס חולצה שמסמלת את סיום הקורס עם משפט אופייני משעשע.

חברת משי שאלתיאל משקיעים רבות בבחירת חומרי גלם איכותיים, תפירה קפדנית והדפסה באיכות הגבוהה ביותר שעמידה לשחיקה ומחזיקה מעמד לכביסות רבות.

אם אתם מתעניינים ורוצים לדעת עוד על דפוס על חולצות, הגעתם לכתובת הנכונה! חברת מ.ש.י שאלתיאל קיימת מעל לעשרים וחמש שנים ומספקת מגוון רחב של מוצרי טקסטיל: חולצות טריקו, סינרים, חולצות פיינריב, סווצ'רים, קפוצ'ונים ועוד. אנחנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס חולצות מתקדמת ביותר ועם הציוד החדיש בתחום. ברשותנו מחלקת עיצוב גרפי, מפעל גזירה ומחלקת דפוס משי. כל העבודה (פריסה, גזירה, תפירה והדפסה) נעשית במפעלנו. חרטנו על דגלנו לתת את השירות המסור והאדיב ביותר לקהל לקוחותינו, במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 03-9380327 או בווטסאפ: 055-6659324 או צרו איתנו קשר באימייל: sales@logotex.co.il