הדפסה על בנדנה

אחד מפריטי הלבוש האופנתיים והטרנדים ביותר בשנים האחרונות היא הבנדנה, מעצבי אופנה רבים חושבים שהחזרה של הבנדנה למרכז הבמה נובעת בעיקר בגלל תוכנית הראליטי הנצפית ומפורסמת בכל רחבי העולם, "הישרדות". כוכבי הסדרה עוטים על ראשם בנדנות ממותגות עם שם הסדרה כהגנה מפני השמש הקופחת או לספוג את זיעה לאחר משימה מפרכת.

חברות ועסקים רבים הפנימו את הטרנד ובעקבותיו חלה עלייה חדה בביקוש לבנדנות ממותגות, בעלי מקצוע מתחומים שונים החלו ללבוש בנדנות מודפסות עם הלוגו של העסק, טבחים, גננים ואפילו רופאים החלו לעטות בנדנות ככלי שיווק מסחרי.

מהם סוגי הבנדנות הקיימים בשוק?

  • בנדנה סרט – הבנדנה המפורסמת מ"השרדות", ניתן לחבוש אותה על הראש, או לשים על פרק היד.
  • בנדנה כובע (פיראט) – מתאימה בדיוק למידות הראש, בנדנה נוחה מאוד שחביבה מאד על טבחים ורופאים.
  • בנדנה בצורת משולש – הבנדנה הקלאסית ששכיחה מאוד בתנועות הנוער, פריט אופנה פופלארי ואהוב במיוחד.

אין ספק, הדפסה על בנדנה מאפשרת ליהנות מכיסוי ראש טרנדי שסופגת את הזיעה שלכם בזמן עבודה מאומצת ומונעת מהשמש להכות על ראשכם כאשר אתם מסתובבים בחוץ. את הבנדנה ניתן לכבס בקלות (בניגוד למרבית מהכובעים). עם בנדנה אופנתית אתם זוכים משני העולמות – מראה טרנדי וכיסוי ראש פונקציונלי.

בנדנות מתאימות במיוחד לתנועות נוער, ארגונים ועסקים, כאשר מתרחשת פעילות חוץ, (טיולים, ימי כיף, סדנאות) לבישת בנדנות מודפסות להגנה מפני השמש ולספיגת זיעה תורמת לחיזוק המורל הקבוצתי ומשפרת את אווירת גיבוש הצוות. בנדנות מגיעות במגוון רחב של צבעים כך שניתן גם ליצור חלוקה לתתי קבוצות המחולקות לפי הצבעים השונים.

הדפסה על בנדנות יכולה לשמש ככלי שיווקי נהדר, כאשר אתם רוצים ליצור אפקט פרסומי נרחב, אפשר לחלק את הבנדנה כמתנות ללקוחות וכך הם הופכים למעשה לפרסומות מהלכות עבור המוצרים שלכם. בנדנה מודפסת עם הלוגו שלכם יכולה גם לשמש את אנשי המכירות על מנת לעזור לקהל לפנות אליהם.


אם אתם מעוניינים לרכוש בנדנות ממותגות, הגעתם לכתובת הנכונה! חברת מ.ש.י שאלתיאל קיימת מעל לעשרים וחמש שנים ומספקת מגוון רחב של מוצרי טקסטיל: חולצות טריקו, סינרים, חולצות פיינריב, סווצ'רים, קפוצ'ונים ועוד. אנחנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס מתקדמת ביותר ועם הציוד החדיש בתחום. ברשותנו מחלקת עיצוב גרפי, מפעל גזירה ומחלקת דפוס משי. כל העבודה (פריסה, גזירה, תפירה והדפסה) נעשית במפעלנו. חרטנו על דגלנו לתת את השירות המסור והאדיב ביותר לקהל לקוחותינו, במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 03-9380327 או בטלפון: 055-6659324 או צרו איתנו קשר כאן.