הדפסה על חולצות כותנה

כל אחד מאיתנו לובש חולצות כותנה באופן יומיומי, בימינו פשוט ונוח מאד להדפיס על חולצות כותנה לכל תכלית או אירוע. ההתפתחות הטכנולוגית המהירה בתחום הגרפיקה, המחשוב, וההדפסה מסייעת לנו לעצב גרפיקה מיוחדת ומקורית לפי כל דרישה ובהתאמה אישית עבור כל לקוח. העיצוב יכול להיות בנוי  ממשפט מצחיק, סלוגן, קריקטורה, צילום, איור מקורי או קנוי, לוגו, סמלים ואפילו ניתן בקלות ליצור כל הדפס צבעוני שעולה על הדעת. בכדי שהדפוס ייטמע כראוי בסיבי הבד, דפוס משי הינו הטוב ביותר למטרה זאת. דפוס משי הוא שיטת הדפסה המשיגה את ההדפסה הברורה והאיכותית ביותר, לפיכך אם אתם מעוניינים בחולצה שתחזיק מעמד למשך שנים ארוכות, כדאי מאד להדפיס את החולצה רק אצל המקצוענים – בתי עסק עם ניסיון רב בתחום.

איך מעצבים חולצת כותנה באופן מקצועי?

כיום, העיצוב של החולצות המודפסות באופן אישי הינו קל ופשוט, בימינו, אפשר למצוא באינטרנט מאות אלפי צילומים שניתן להשתמש בהם, או לחלופין ליצור בעצמכם את הגרפיקה או האיורים מקוריים ולספק לנו קבצים מתאימים. מחלקת הגרפיקה המקצועית האדיבה והמנוסה שלנו תשמח לסייע לכם להגיע לחולצה המושלמת עבורכם. בחירה בהדפסה בבית דפוס מקצועי פירוש הדבר הוא איכות ללא פשרות, מחירים אטרקטיביים ומוצר שאינו מזכיר כלל חולצות מודפסות מבתי עסק אחרים.


מה כדאי לדעת לפני שפונים לבית עסק להדפסת חולצות?

לפני הזמנת חולצה כדאי לברר מספר פרטים, לערוך השוואת מחיר ולהגיע לתוצאה שמתאימה בדיוק בשבילכם. אלו הם הדברים שכדאי לבדוק לפני הזמנה:

  • למי החולצה נועדה? האם היא החולצה מיועדת לאירוע משפחתי כלשהו? למתנה? לכנס?
  • כדאי מאד להגדיר את התקציב מראש – כך בעל העסק יוכל להציע לכם אופציות מתאימות.
  • רצוי לברר ולדעת מה האפשרויות השונות להדפסה
  • לחשוב מראש על אופן עיצוב החולצה
  • מה מספר החולצות שאתם רוצים להדפיס?
  • כדאי לדעת מהו סוג החולצה שבה אתם מעוניינים (גדלים, גזרות, ארוך, קצר ועוד)
  • למצוא מקום מקצועי ובעל ניסיון רב שיספק עבורכם חולצה מבד איכותי שלא נשחק והדפסה חדה ומדויקת, עמידה לזמן ארוך שלא יורדת גם לאחר מספר רב של כביסות.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על הדפסה על חולצות כותנה ומהן האפשרויות השונות, הגעתם לכתובת הנכונה! חברת מ.ש.י שאלתיאל קיימת מעל לעשרים וחמש שנים ומספקת מגוון רחב של מוצרי טקסטיל: חולצות טריקו, סינרים, חולצות פיינריב, סווצ'רים, קפוצ'ונים ועוד. אנחנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס מתקדמת ביותר ועם הציוד החדיש בתחום. ברשותנו מחלקת עיצוב גרפי, מפעל גזירה ומחלקת דפוס משי. כל העבודה (פריסה, גזירה, תפירה והדפסה) נעשית במפעלנו. חרטנו על דגלנו לתת את השירות המסור והאדיב ביותר לקהל לקוחותינו, במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 03-9380327 או בווטסאפ: 055-6659324 או צרו איתנו קשר באימייל: sales@logotex.co.il