הדפסה על חולצות לעסקים

הדפסה על חולצות לעסקים – ככה תעשו זאת נכון  

הדפסת חולצות לעסק היא דרך מצוינת לבניית מותג ולהגדלת ההכרות עם השירותים והמוצרים שהעסק מציע, לכן כדאי לכל בעל עסק או מנהל שיווק לשקול להשתמש באסטרטגיה שיווקית יעילה זו. אך על מנת להשתמש בשיטה זו בצורה טובה, יש לדעת כיצד לעשות אותה נכון, למזלכם, הכנו לכם מדריך שיעזור לכם לעשות בדיוק את זה.

חולצות מודפסות לעסק – למה זה טוב? הדפסת לוגו החברה, סלוגן או כל מסר שיווקי אחר על חולצות היא אחד הכלים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר עבור עסקים וחברות. החולצה הופכת למעין "שלט פרסום" נייד שמסייע להנגיש את המותג ללקוחות פוטנציאלים רבים. ככל שיותר אנשים רואים את הלוגו והמסר של המותג כשהם מטיילים בקניון, יושבים בבית קפה או הולכים ברחוב - כך גדלה החשיפה והמודעות לעסק, דבר העשוי לתרום לגידול במכירות וברווחיות. מסיבה זו, שילוב של חולצות עם סימני המותג באסטרטגיות השיווק והפרסום של העסק הוא צעד חשוב ומומלץ. חולצות מודפסות לעסקים – יתרונות להכנת חולצות ממותגות לעסק יתרונות רבים, עליהם לא כדאי לכם לוותר: 

  • אמצעי פרסום נייד – אחד היתרונות הבולטים בהדפסת לוגו ומסרים שיווקיים על חולצות הוא היותן סוג של אמצעי פרסום נייד ה-"מתהלך" לכל מקום ביחד עם לובש הבגד. וזאת בניגוד לשלט סטטי או מודעה נחבאת בעיתון.
  • עלות נמוכה יחסית – יתרון נוסף הוא העלות הנמוכה יחסית של הפקת חולצות ממותגות, בהשוואה לאמצעי פרסום אחרים כגון מודעות בטלוויזיה, בעיתון או במקומון.
  • קשרי לקוחות – החולצה יכולה לשמש בתור מתנה שכיף לקבל, בין אם רוצים לפנק לקוח נאמן או עובד חרוץ. בשורה התחתונה כולם יוצאים מורווחים.

 מאפייני איכות להדפסת חולצות למיתוג העסק על מנת שתוכלו ליהנות מכל היתרונות הללו, ישנם מספר גורמי איכות עליהם כדאי להקפיד כאשר רוצים להזמין חולצות עם לוגו של העסק: 

  • חומרי גלם איכותיים – חומר גלם איכותי הוא הבסיס לכל מוצר טוב. במקרה של החולצות יש לשים לב כי אתם בוחרים בחולצות מבד איכותי ומתאים לצרכים שלכם, ובנוסף יש לוודא כי חומרי ההדפסה הן ם ברמת האיכות הגבוהה ביותר.
  • טכנולוגיות מתקדמות – שימוש בטכנולוגיות מתקדמות מאפשר לנו ליהנות מאיכות הדפסה גבוהה, ומבטיח לנו מוצר סופי שלא יתקלף או ידהה בקלות.
  • מגוון אפשרויות עיצוב – סוגי חולצות שונים, מיקומי הדפסה, צבעים מגוונים, פונטים חדשניים ועוד, כל אלה יאפשרו לכם לעצב ולהזמין את החולצה האידיאלית לצרכים ולדרישות העיצוביות שלכם.
  • מחיר משתלם – גם המחיר הוא פאקטור שיש לקחת בחשבון. מצד אחד לא נראה לשלם מחיר גבוהה יתר על המידה, אך מצד שני לא נרצה לשלם מחיר נמוך מידי ולקבל מוצר סופי ברמה נחותה.

 חולצות לעסקים עיצוב ותוכן ההדפסה עיצוב החולצה הוא גורם משמעותי בהצלחה שלה, בבואנו לעצב אותה ישנם מספר היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון: 

  • לוגו החברה – יש לבחור במיקום בולט, לרוב על החזה או בגב החולצה, כך ניתן יהיה לאפשר זיהוי מידי של המותג
  • מסר שיווקי – לצד הלוגו ניתן להוסיף גם סלוגן קצר או מסר שיווקי הנודע למוצר או שירות. חשוב לבחור במסר קצר ותמציתי, שיהיה ברור להבנה גם במבט חטוף על החולצה.
  • צבעים ופונטים – רצוי לעשות שימוש בצבעי המותג המוכרים ובגופן ברור וקריא. ניתן לשנות את הגדלים בהתאם להיררכיה שאתם רוצים להגיע אליה ביחסים שבים הלוגו למסר.
  • מסרים נוספים – ניתן להוסיף גם אפשרויות ליצירת קשר כמו מספר טלפון או הפניה לאתר אינטרנט.

הדפסת לוגו על חולצות – מחיר נמוך, שיווק יעיל מחירן של הדפסת החולצות הוא דינמי ומשתנה, הוא תלוי בשכלול של מספר גורמים כמו סוג החולצה עליו תדפיסו, העיצוב אותו בחרתם, כמות החולצות שתזמינו וכולי. בכל מקרה אנו ממליצים לכם שלא להתפשר על איכות ולבחור בחברת הדפסה איכותית ואמינה, כמו אשר תספר לכם מוצר איכותי ועמיד לאורך זמן. מ.ש.י שאלתיאל - הדפסת חולצות עם לוגו לעסק חברת מ.ש.י שאלתיאל היא חברה ותיקה הפועלת מאז 1994 בתחום ייצור והדפסה על טקסטיל. החברה התמחתה עם השנים בייצור מגוון רחב של פריטי לבוש כגון חולצות טריקו, סווצ'רים ועוד, ומספקת אותם הן ללקוחות פרטיים והן לגופים גדולים כמו בתי ספר, צה"ל ותנועות נוער. מ.ש.י שאלתיאל מתמחה במיוחד בהדפסות איכותיות על גבי טקסטיל, באמצעות ציוד חדיש ושיטות מתקדמות כמו הדפסת משי. בנוסף מפעילה החברה מחלקת עיצוב גרפי העוזרת ללקוחות לעצב את המוצרים על פי רצונם, כך שניתן לקבל פריטים בהתאמה אישית מלאה. 

אתם מוזמנים לבחון את האתר שלנו ולראות דוגמאות של חולצות שהכנו בעבר, בנוסף, תוכלו ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לספק לכם מענה מקיף לכל שאלה או בקשה שעשויה לצוץ – חייגו: 03-9380327.