הדפסה על חם צוואר

המשפט הידוע ביותר בסדרת "משחקי הכס" הוא: החורף מגיע, הוא נאמר שוב ושוב ונהפך לאחד הממים האהובים ברשת האינטרנט. גם אלינו החורף מגיע בסביבות נובמבר- דצמבר ונשאר בדרך כלל עד מרץ. ברוב אזורי הארץ, החורף שלנו איננו קר כמו שמתואר במשחקי הכס, אך ישנם ימים קרים מאוד הדורשים לבוש חם שיעזור לנו להתגונן כנגד הקור. רובנו מכירים את אמצעי המיגון הרגילים: סווצ'ר או סוודר חם, מעיל עבה, כובע צמר, כפפות וגרביים עבים. אבל עדיין יש מקום אחד שנשאר חשוף ודרכו נכנס אוויר קפוא... הצוואר. נכון – אנשים רבים לובשים צעיף, אך זהו פריט לבוש שלא תמיד נוח ללבוש אותו... הוא ארוך מדי וקצת מסורבל...

אז מה עושים איך מגנים על הצוואר מפני הקור החודר?

ובכן, התשובה לכך פשוטה למדי – חם צוואר – אחת ההמצאות הנהדרות של עולם האופנה פתרון פשוט לבעיית הקור. זהו פריט לבוש אופנתי הנלבש על הצוואר ועוזר בחימומו. החם צוואר מעוצב כצעיף סגור בצורה של מעין צינור ובקצותיו יש שני שרוכים שבאמצעותם אפשר להדק או להרחיב את רוחבו. לחם צוואר יש שימושים נוספים והוא יכול לשמש גם ככובע לחימום הראש, לכיסוי הפה והאף (אידאלי במיוחד בתקופת הקורונה) ומונע כך חדירת חיידקים, אבק וחול.

אנחנו חושבים שחם צוואר הוא פריט לבוש שמתאים ואפילו חובה ללבוש בחודשי החורף הקרים, זהו פריט מיוחד המשמש גם כצעיף נעים במיוחד וגם ככובע חם וייחודי. חם צוואר אידאלי לטיולים, סקי, או לחיילים בשטח אך זהו גם פריט אופנתי שתלמידים רבים נהנים ללבוש אותו כאמירה אופנתית. חם צוואר עם הדפסה הופך אותו לייחודי וכך אפשר להפוך אותו לפריט שמגבש קבוצות (יחידות צבאיות, קבוצות ספורט, כיתה או שכבה בבית הספר, קבוצה או שכבה בתנועת נוער, קבוצת עובדים בחברה ועוד).


חם צוואר – הדפסה – מה האפשרויות?

ניתן לבחור את הצבע ממגוון האפשרויות שלנו, אנו מדפיסים בדפוס משי עם ציוד חדיש ומשוכלל כך שההדפסה חדה מאוד ואיכותי ביותר. ההדפסה נשמרת למשך זמן רב ואינה דוהה. ניתן להתאים באופן אישי את העיצוב המיוחד שתרצו להדפיס על החם צוואר. כך גם תגנו על עצמכם מפני הקור וגם תשמרו על מראה אופנתי ומעודכן.

אם אתם מתעניינים ורוצים לשמוע עוד על חם צוואר להדפסה, הגעתם לכתובת הנכונה! חברת מ.ש.י שאלתיאל קיימת מעל לעשרים וחמש שנים ומספקת מגוון רחב של מוצרי טקסטיל: חולצות טריקו, סינרים, חולצות פיינריב, סווצ'רים, קפוצ'ונים ועוד. אנחנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס מתקדמת ביותר ועם הציוד החדיש בתחום. ברשותנו מחלקת עיצוב גרפי, מפעל גזירה ומחלקת דפוס משי. כל העבודה (פריסה, גזירה, תפירה והדפסה) נעשית במפעלנו. חרטנו על דגלנו לתת את השירות המסור והאדיב ביותר לקהל לקוחותינו, במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 03-9380327 או בטלפון: 055-6659324 או צרו איתנו קשר כאן.