הדפסה על פוטרים

הדפסה על פוטרים – רעיון מקורי ומדליק לכל אירוע ומטרה

פוטרים אלו בגדי חורף חמימים ונעימים, הם נחשבים פשוטים ופרקטיים, ולכן נשים וגברים רבים מעדיפים ללבוש אותם ביום יום. גם כאשר יוצאים החוצה לעבודה או לסידורים וגם כחולצה נעימה וחמימה לערב קריר בבית. לפוטרים יש מספר עיצובים והם יכולים להיות מחלק אחד, עם רוכסן או בלי רוכסן, עם כובע קפוצ'ון או בלעדיו, ללא כיסים או עם כיסים בצדדים וכמובן שבצבעים רבים ומגוונים. אולם, המשותף לכל בגדי הפוטרים שהם עשויים בד פוטר שקל ונעים ללבוש בעיקר בימים קרים.

בד פוטר ידוע בתכונותיו הטובות ועמידותו בשחיקה לעשרות ואף מאות כביסות ולכן הוא יכול להחזיק מעמד גם מספר עונות. כיום הפוטרים הפכו אופנתיים והם מתאימים לסגנון לבוש קז'ואל, וניתן לראות גברים רבים ואף נשים לובשות פריטים אלו בכל זמן ובכל מקום. יחד עם זאת, כמו בכל בגד חשוב לבחור בדים מאיכות חומרי גלם טובה על מנת לקבל צבע שלא דוהה עם הזמן ומחזיק מעמד גם לאחר תקופה ארוכה. חברה מוכרת בעלת ניסיון ומוניטין תדע לספק לכם פוטרים איכותיים, בעלי תפירה חזקה. רכישה מחנות מוכרת ומקצועית תבטיח לכם שירות מקצועי, מחיר הוגן וגם בגדים נוחים ואיכותיים.

חולצות בהדפס אישי ומקורי גם לימים הקרים

כדי ליהנות מחולצות מודפסות שניתן יהיה ללבוש אותן בחורף ובתנאי קור מומלץ להזמין הדפסה על פוטרים, רעיון שימושי ומקורי. אתם מקבלים חולצה יפה ונוחה שניתן ללבוש גם בבית ובחוץ, ויחד עם זאת חולצה בעיצוב אישי ומקורי. הדפסה אישית על חולצות קצרות לקיץ או חולצות ארוכות לחורף, הפכה מתנה מקורית ונפוצה לכל אירוע ובין הפופולאריות שבהן הן אותן חולצות מודפסות בחתונות, בר מצוות, בת מצוות, ימי הולדת, ימי גיבוש ועוד.

ההדפסה על גבי החולצה יכולה להיות מקורית משלכם, בדיחה פרטית של החברים או המשפחה, סלוגן חכם וציני וכדומה. יש להביא בחשבון שהדפסה על גבי פוטרים תאפשר לבישת החולצה כשקר והדפסה על גבי חולצות טריקו קצרות תאפשר ללבוש את החולצה כשחם, ולכן אם אתם רוצים חולצה בהדפסה אישית שניתן ללבוש למשך כל השנה, כדאי לשקול ולהדפיס על שתי חולצות לפחות.

משי שאלתיאל היא חברה לייצור בגדים ופרטי לבוש מכל הסוגים ולכל מטרה. החברה מספקת שירותי הדפסה איכותיים ביותר על גבי בדים ובגדים נבחרים. המומחים של  משי שאלתיאל יסייעו לכם בהכנת גרפיקה וגלופה מתאימה על מנת שתקבלו הדפסה משי באיכות וחדות שתחזיק מעמד לארוך זמן. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים והשירותים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 03-9380327