הדפסה על קפוצ'ון

הדפסה על קפוצ'ונים – המדריך המלא

קפוצ'ון כפריט לבוש מיוחד

הקפוצ'ון הינו אחד מפריטי הלבוש היותר מיוחדים שקיימים. שכן, במיוחד בימי החורף הקרים, בהם יש צורך בלבוש ארוך ומחמם, הקפוצ'ון מאפשר גם להנות מלבוש חם וגם לשמור על סטייל. על כן, מותגי לבוש רבים מספקים קפוצ'ונים מטעמם, בעוד שאחרים מעדיפים להדפיס על גבי הקפוצ'ונים הדפסים שונים. ישנם פרמטרים שונים שיש לקחת בחשבון טרם ניגשים לחנות המספקת שירותי הדפסה על קפוצ'ונים (מחיר, איכות ועוד). במאמר הבא ניתן לקרוא בהרחבה על הדגשים השונים שיש לקחת בחשבון, וכן על משתנים שמשפיעים על עלות ההדפסה.

היסטוריית הקפוצ'ון

מקור השם הצרפתי למילה קפוצ'ון נגזר מהלטינית (Cappa), שמשמעותה הוא גלימה עם כיסוי לראש. בשנת 1520 נוסד מסדר הקפוצ'ין באיטליה ע"י הנזיר מתאו דה באשו. הנזירים לבשו גלימות ארוכות שאליהן היו מחוברים כובעים מחודדים, הם נאלצו להסתתר משלטונות הכנסייה שביקשו לעצור אותם בשל נטישת המחויבויות הדתיות שלהם – הם זכו למקלט אצל הנזירים הקמאלודילים וזכו להפוך לאייקון תרבותי גלובלי בזכות הקפוצ'ון שעטו על מנת להסתיר את זהותם.

קפוצ'ונים עם גלופה - שימושים

שירות הדפסה על גבי קפוצ'ונים, יכול להיות יעיל במקרים שונים, כמו:

  • טיול בית ספר – בין אם מדובר על טיול שנתי של כיתות ו', ובין אם מדובר על טיול של כיתות יב', שילוב של קפוצ'ונים המעוצבים במיוחד עבור הטיול יכול לשדרג את החוויה בצורה ניכרת.
  • סיום מסלול צבאי – כל חייל שמסיים טירונות, קורס או כל מסלול צבאי, ישמח לקבל קפוצ'ון מיוחד המעוצב בהתאם.
  • תלבושת אחידה – בבתי ספר רבים ישנה תלבושת אחידה, שבה סמל בית הספר מתנוסס על גבי החולצות והקפוצ'ונים. על כן, על מנת לייצר תלבושת אחידה עבור כל בית ספר, יש צורך להדפיס על גבי הקפוצ'ונים את סמל בית הספר.
  • טיול משפחתי – משפחות רבות נוהגות לצאת לטיולים יחד, על מנת להנות מזמן משפחתי מגבש. על כן, על מנת להעניק מזכרת מקורית ושימושית, ניתן לעצב קפוצ'ונים במיוחד לכבוד הטיול המשפחתי.

רכישת קפוצ'ונים בעיצוב אישי – דגשים

ישנן חנויות רבות המספקות שירות של הדפסה על גבי קפוצ'ונים. אך על מנת לבחור נכון בחנות הטובה ביותר, יש לקחת בחשבון את הדגשים הבאים:

  • איכות ועמידות – על איכות לא מתפשרים. על כן, יש לבחון את רמת האיכות של ההדפסה שכל חנות מספקת, ולבחור בחנות האיכותית ביותר. שכן, רמת האיכות של ההדפסה מושפעת מהציוד הייעודי לכך, לכן יש לבחון את טיב הציוד, ולבחור בחנות עם הציוד האיכותי והמקצועי ביותר.
  • עמידה בזמנים – במיוחד עבור מקרים בהם יש צורך לקבל את הקפוצ'ונים במסגרת זמן מסוימת, חשוב ביותר לוודא מול החנות שהיא אכן מתחייבת לעמוד בזמנים. כך לדוגמא, במידה ורוצים לרכוש קפוצ'ונים עבור טיול שנתי, יש צורך לקבל את הקפוצ'ונים לפני היציאה לטיול.
  • מחיר – ניתן לערוך סקר שוק ולהשוות בין המחירים שהוצעו בכמה חנויות שונות עבור אותו שירות. שכן, בעזרת השוואת המחירים ניתן יהיה לבחור בחנות עם המחירים האטרקטיביים ביותר. אך יש לציין כי לא מומלץ לפעול מתוך שיקול כלכלי ותו לא, אלא לקחת בחשבון את יתר הדגשים שמובאים ברשימה. זאת מפני שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי לבוא על חשבון איכות ההדפס או איכות הקפוצ'ון.
  • אנשי צוות אדיבים ומקצועיים – מומלץ לבחור בחנות עם אנשי צוות אדיבים ומקצועיים, שיוכלו להעניק את השירות האדיב ביותר. שכן, על מנת להנות מעיצוב איכותי ומדויק, חשוב שיהיו עובדים מיומנים ומנוסים, שיכולו לבצע את ההדפסה בפועל על הצד הטוב ביותר.
  • המלצות חיוביות – בין הדרכים היעילות ביותר לבחירת חנות להדפסה על קפוצ'ונים, היא קבלת המלצות חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, מכרים מהעבודה או בני משפחה, אשר הדפיסו בעבר על קפוצ'ונים והיו מרוצים מהשירות.

קפוצ'ון בעיצוב אישי – יתרונות

כאשר בוחרים לרכוש קפוצ'ונים בעיצוב אישי, נהנים מיתרונות רבים, כגון:

  • עיצוב ספציפי – לעיתים, יש צורך בעיצוב מאוד ספציפי לקפוצ'ון, כמו לדוגמא קפוצ'ונים לטיול שנתי של בית ספר. על כן, על מנת להנות מקפוצ'ונים המעוצבים במיוחד עבור תלמידי בית הספר, יש לבחור בחנות המספקת שירות של קפוצ'ונים בעיצוב אישי.
  • מתנה מקורית – במידה ורוצים להעניק מתנה לאדם אהוב, ניתן לרכוש עבורו קפוצ'ון המעוצב במיוחד עבורו. שכן, כל מתנה שיש בה הקדשה אישית, תהיה בעלת ערך רב עבור נמען המתנה.
  • ייחודיות – כל אדם שרוצה ללבוש קפוצ'ון ולהרגיש מיוחד, יוכל לעצב את הקפוצ'ון על פי טעמו האישי.

הדפסה על קפוצ'ון-מחיר

העלות עבור הדפסה על קפוצונים עשויה להיות מושפעת מכמה פרמטרים, כגון:

  • איכות – ישנן חנויות שונות המספקות שירות של הדפסה על קפוצ'ון, כאשר חלקן מספקות הדפסה איכותית יותר וחלקן פחות. מטבע הדברים, כאשר נעשה שימוש בחומרי גלם לא איכותיים, כך המחיר אמנם יהיה יותר זול, אך הדבר ישפיע על איכות ההדפסה. על כן, מומלץ שלא להתפשר על איכות ההדפסה, ולבחור בחנות המספקת את ההדפסות האיכותיות ביותר.
  • איכות הקפוצ'ון – עלות הדפסה על קפוצ'ון תהיה לרוב שקלול של איכות ההדפסה ושל איכות הקפוצ'ון עצמו. שכן, ישנן חנויות המספקות מעבר לשירותי ההדפסה, גם את הקפוצ'ונים. על כן, במידה ובוחרים בחנות כזו, המחיר עבור ההדפסה יושפע גם מאיכות הקפוצ'ון, כאשר קפוצ'ונים איכותיים יהיו לרוב יותר יקרים.
  • צבעים - הדפסת קפוצ'ונים בצבעים שונים, לעיתים תהיה יותר יקרה בהשוואה להדפסה בשחור-לבן. על כן, יש לבחון האם יש צורך בהדפסה צבעונית, ובמידה ולא ניתן יהיה גם לחסוך בעלויות ההדפסה.

קפוצ ונים עם גלופה – חברת מ.ש.י

במידה ואתם מעוניינים לרכוש קפוצ'ונים בהדפסה אישית, ואינכם מוכנים להתפשר על איכות ומקצועיות, הגעת למקום הנכון. אנו בחברת מ.ש.י שאלתיאל, קיימים מעל שני עשורים, ומספקים מגוון רחב של מוצרי טקסטיל: חולצות טריקו, סינרים, חולצות פיינריב, סווצ'רים, קפוצ'ונים ועוד. אנחנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס מתקדמת ביותר ועם הציוד החדיש בתחום. ברשותנו מחלקת עיצוב גרפי, מפעל גזירה ומחלקת דפוס משי. כל העבודה (פריסה, גזירה, תפירה והדפסה) נעשית במפעלנו. חרטנו על דגלנו לתת את השירות המסור והאדיב ביותר לקהל לקוחותינו, במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף, צרו אתנו קשר:

טלפון: 03-9380327

 ווטסאפ: 055-6659324

אימייל: sales@logotex.co.il