הדפסת חולצות לטיול שנתי

הדפסה על חולצות לטיול שנתי

הטיול השנתי הוא במידה רבה נקודת השיא של שנת הלימודים, לה מצפים כל התלמידים ואפילו המורים. בשנים האחרונות נפוצה מאוד הדפסה על חולצות לטיול שנתי הנושאות הדפסות שמשלבות הומור, ציורים, טקסטים וקטעים הנוגעים להווי השכבה. בחברת מ.ש.י שאלתיאל תוכל להזמין בקלות ובמהירות הדפסת חולצות לטיול שנתי, בין אם מדובר בתכנים מקוריים משלכם, ובין אם הם מגיעים מהמאגר הגדול של רעיונות שאנו מציעים.

אילו חולצות לבחור לטיול השנתי

חולצות לטיולים שנתיים יכולות להיות מסוגים שונים, ויש להתאים את הבחירה לצרכים ולמסגרת התקציב שלכם. כך לדוגמא, במרבית המקרים נפוצות חולצות הטי שירט שמתאימות לעונה החמה ולעונות המעבר, אז נערכים מרבית הטיולים השנתיים. עדיף שיהיו אלו חולצות מכותנה מלאה אשר תורמות לתחושת הנוחות ומניעת הזעה יתרה אצל המטיילים. יחד עם זאת, קיימות עוד מגוון אפשרויות המתאימות לכל העונות כמו סווטשיט, קפוצ'ון וחולצת שרוולים ארוכים, המעניקות מענה גם לתנאים יותר קרירים. כמו כן, יש לתת את הדעת על צבען של החולצות בהתאם להעדפות של בני השכבה, וועד התלמידים או כל גורם אחר שאחראי על ההזמנה. זכרו שחולצות שחורות נוטות לספוג יותר שמש ולהפוך לחמות בימות הקיץ, לכן התאימו את הצבעים כך שכהה יותר מתאים לקור ובהיר יותר מתאים לחום.


מה להדפיס על החולצות

כיתוב על חולצות לטיול שנתי יכול להיות כיד הדמיון הטובה עליכם. במקרים רבים בוחרים חולצות מצחיקות לטיול שנתי שיש בהן איזה מסר או תזכורת הקשורים להווי של השכבה. יחד עם זאת, ניתן בהחלט גם לעיין במאגר הרעיונות שלנו עבור כיתובים על חולצות לטיול שנתי ולקבל השראה. כמה דוגמאות מהמאגר שלנו: "לא היה לנו רעיון אבל היינו צריכות תלבושת", "פדלאה אבל לפניך", "אברו לנו לא להביא לטיול דברים יקרי ערך אבל בכל זאת באנו", "מה זה משנה מה כתוב על החולצה, במילא זה יהיה פיג'מה". יש לציין כי כאשר בוחרים רעיונות עבור חולצות מודפסות לטיול שנתי, מה שכדאי להיזהר ממנו הוא כיתובים וציורים העלולים לפגוע ברגשות של אחד התלמידים או המורים, ולכן תמיד רצוי לקבל את אישור רכזת השכבה לרעיונות של התלמידים.


ולמה בכלל חולצות מודפסות לטיול שנתי

חברתנו מספקת חולצות מודפסות לטיול שנתי בדפוס משי, הנחשב לטוב ביותר עם נראות מצוינת, צבעים וציורים חדים, כיתובים בולטים ומובנים, ולא פחות חשוב – עמידות גבוהה של ההדפסה בפני תנאים של טיול וגם אחרי כביסות רבות. את החולצות ניתן לחלק לתלמידים לפני הטיול על מנת לתרום מראש לתחושת היחד והגיבוש שלהם, כאשר החולצה הדומה יוצרת לכידות ואחדות ביניהם. כמו כן, יש הנוהגים לחלק את החולצות במהלך הטיול כהפתעה נעימה, אשר מהווה גם מזכרת מהחוויה המשותפת.

לפרטים נוספים על הדפסה על חולצות לטיול שנתי, לקבלת עזרה בבחירת סוג חולצה, צבע והדפסה, ולביצוע הזמנות, פנו את חברת מ.ש.י שאלתיאל בטלפון 03-9380327.