הדפס כובע קייטנה

הדפסה על כובע לקייטנה – למען בריאותם ושייכותם של הילדים שלנו

הקיץ החם בישראל מחייב אותנו לשמירה על כללי זהירות ועל התנהגות בטוחה ואחראית בשמש הקופחת. מן הסתם, חשוב מאוד להגן על הראש באמצעות כובע בשעות בהן הקרינה מרבית, כלומר החל משעות הבוקר המאוחרות ועד לשעות אחר הצהריים.

הילדים יוצאים לחופשה שלהם מהמסגרות בחודשי הקיץ, והורים רבים - שלהם אין כל חופשה והחיים שלהם צריכים להמשיך כמובן כרגיל - רושמים אותם לקייטנות השונות.

הקייטנות המוצעות להורים הן מגוונות, כאשר חלקן מתרחשות בכיתות וחלקן משלבות פעילויות חוץ מהנות לילדים, חלקן מבוססות על מקום העבודה של אחד ההורים וחלקן מבוסס על נושא שמאחד בין הילדים – כדורגל, יצירה, גלישת גלים, קוסמות, שחייה, "הישרדות" ועוד.

כאמור, השעות בהן פועלות הקייטנות הן שעות השיא של קרני השמש, ולכן על הילדים להגן על עצמם מפני השמש באמצעות תכשירי הגנה יעילים וחבישה תמידית של כובע על הראש. מדי קיץ אנחנו נתקלים שוב ושוב באותם סיפורים על ילדים שהתייבשו בשמש, בין אם במסגרת פעילות שעשו לבדם, בין אם שהיו עם משפחתם ובין אם במסגרת פעילות של הקייטנה או מסגרת חיצונית אחרת שבה הם השתתפו, ובאמת שחבל, כי מקרים קשים כאלה יכלו להימנע בצורה פשוטה מאוד בסך הכול – על ידי חבישה פשוטה של כובע שיגן עליהם מפני השמש.

ניתן לבקש מהילדים שיביאו איתם את הכובעים מהבית, וניתן גם לספק להם כובעים מודפסים בקייטנה, כאשר על הכובעים אנחנו יכולים להדפיס את הלוגו של הקייטנה, את שם הילד, את שם השבט שלו או פשוט ציור כלשהו שמזוהה עם פעילות הקייטנה.

הדפסה על כובעים היא יחסית פשוטה מבחינה טכנית, כאשר הטכניקה המקובלת היא הכנת תבליט - מעין גלופה שמיועדת להדפסה על משי ועל בדים אחרים - הגלופה המודרנית מאפשרת הדפס ברור וצבעים חדים ויפים לעין. בעידן המודרני הצבע גם אינו דוהה, והצבעים נשארים חדים וברורים לאורך זמן ארוך במיוחד.

ההדפסה כיום היא גם מהירה יחסית, וניתן לספק את המוצר בזמן קצר יותר מתמיד, כך שגם אם אנחנו נמצאים יום או יומיים לפני סיום הקייטנה, עדיין ניתן לספק לילדים מזכרת נאה מחוויית הקיץ המיוחדת שלהם.

יתרונות אספקת כובעים עבור ילדי הקייטנה:

  • הילדים יחבשו כובע שיגן עליהם בזמן שהותם בקייטנה ובפעילויות השוטפות בהם ייטלו חלק, ודבר זה לא יהיה תלוי באם הילד יביא עמו כובע מהבית או לא. לעיתים ילדים מגיעים ללא מה שנדרש מהם, וכאן אספקה של כובע מטעם הקייטנה יכולה למנוע התנהלות לא בטיחותית זו.
  • אחריות - הורי הילדים יתרשמו ממידת האחריות שמנהלי הקייטנה נוהגים בילדיהם - הלוא ההורים מפקידים אצל מנהלי הקייטנות את היקר להם מכל, והם רוצים לוודא שילדיהם מוגנים בכל עת ומנהלי הקייטנה חושבים על בריאותם.
  • שיווק - הדפסה על כובע לקייטנה תשווק את הקייטנה בכל מקום אליו הילד ילך. הילד יסתובב עם הכובע על ראשו בזמן הקייטנה וגם לאחר חזרתו הביתה, בין אם הילד ישחק בגן שעשועים או ילך לבקר חברים, הכובע יהיה איתו ועליו גם שם הקייטנה. הכובע הינו מוצר אטרקטיבי שמושך תשומת לב כבר באינטראקציה הראשונית בין אנשים, ולכן כדאי לעצב כובע עם גימיק מסוים בהדפס, שיגרום לאנשים לשים לב לשם הקייטנה שלכם.
  • מעקב אחר הילדים – ילדי קייטנה אשר חובשים כובעים שונים, או לא חובשים כובעים כלל, יכולים להתערבב עם ילדים אחרים ולגרום לבלבול בעת שצריך לאסוף אותם למקום אחד. כובע אחיד לכל ילדי הקייטנה יבדיל אותם מהילדים האחרים ויאפשר מעקב יעיל יותר אחרי כל ילד. אגב, הדפס כובע קייטנה לא חייב להיות בעל צבע אחד בלבד - ניתן להדפיס לכל קבוצת גיל כובע בצבע שונה, וכך להבחין ביניהם ביתר קלות. למשל, כובע ירוק לכיתות א', כובע כחול לכיתות ב' וכך הלאה.
  • תחושת אחידות ושייכות - הדפסת כובע תעניק לילדים תחושת שייכות לקבוצה, מה שיכול לעזור להם להתאקלמות מהירה בקייטנה והשתתפות מועילה יותר בפעילויות השונות. ילדים יוכלו להתגאות בקבוצה הספציפית שלהם, לזהות את חברי הקבוצה האחרים ולהרגיש חלק מהם. בחודשי הקיץ, כשאין מסגרות לימודיות, תחושת השייכות ויצירת הקשרים חשובים מאוד להתפתחות החברתית של הילד, שלעתים נמצא רחוק מאוד מחבריו לספסל הלימודים.

אצלנו ניתן להדפיס על כובע טמבל, על כובעי מצחייה, על כובעי רשת ובעצם על כל כובע שקיים כיום בשוק. אנו נשמח לייעץ לכם ולעזור לכם לבצע את הבחירה המתאימה ביותר עבורכם. שתהיה לנו ולכל הילדים חופשת קיץ מפרה ומהנה!