חולצה ליום העצמאות

מרבית  חגי ישראל נקבעו בתקופות מוקדמות, הם כוללים מנהגים ומסורות ממושכות ומוכרות. אפילו חג צעיר, כמו חג החנוכה, הינו בן למעלה מאלפיים שנה…

יום העצמאות הינו חג חדש מאד בהשוואה לשאר החגים, הוא נקבע לראשונה בשנת 1948. (כלומר – קצת יותר משבעים שנה). יום העצמאות מתבסס על שלושה מאפיינים שנותנים לו את צביונו:

  • שימור הזיכרון – זכר לניצחון ההיסטורי והמופלא של מדינת ישראל הזעירה מול צבאות ערב החזקים.
  • תקומת ישראל – חזרת היהודים לישראל וחידוש הריבונות היהודית בארץ ישראל לאחר אלפיים שנות גלות.
  • סמל המדינה – הצגת סמלי המדינה – דגל ישראל (רקע לבן עם שני פסים כחולים ומגן דוד כחול) ומנורה עם עלי זית.

יום העצמאות הינו חג לאומי, שמסמל את תחייתו המדינית של עם ישראל בארצנו כיום. חג זה מבטא את החיבור למדינה ואת החיבור לזהות הלאומית שלנו. יום העצמאות הוא הזדמנות מצוינת לסכם את הפעילות הנעשית במשך השנה בבתי בספר וגני הילדים ומאפשרת לילדים לחזק את הקשר לנופי הארץ, לאנשים השונים המתגוררים כאן, לתרבות המשותפת, לתחושת השייכות למדינה והגאווה להיות חלק ממדינת ישראל.

בתי ספר וגני ילדים משקיעים מאמצים רבים בהכנות לקראת יום העצמאות: קישוט מוסדות החינוך בכרזות, ציורים, תליית דגלים ועוד, המורים והגננות מכינים טקסים מרשימים ומרגשים שפעמים רבות גורמים לנוכחים להזיל דמעה מרוב התרגשות. אין מראה מרגש ומשמח יותר מאשר לראות ילדים לבושים עם חולצות ליום העצמאות ומנופפים בדגלי הלאום.

מהם מנהגי החג העיקריים?

מכיוון שמדובר בחג שהינו חדש יחסית, המנהגים של החג נמצאים עדיין בתהליכי גיבוש, אך נוצרו מספר מסורות שהפכו עם השנים לחלק מהוויה הישראלית:

  • דגלים  - בכל רחבי הארץ מונפים דגלים על גבי מוסדות ציבוריים (מוסדות חינוך, בתי חולים, מועצות מקומיות ועוד). גם במרבית הבתים והבניינים הפרטיים האנשים תולים את דגל ישראל.
  • במות בידור ומופעים – בכל רחבי הארץ, המועצות המקומיות והעיריות משקיעות ממון רב ומקצות שטחים מיוחדים לקיום טקסים מרהיבים ומופעי בידור ושירה, בדרך כלל בסיום הטקס מתבצע מטח של זיקוקי די-נור.
  • מוזיאונים ופארקים – מרבית המוזיאונים והפארקים נפתחים לקהל הרחב בחינם.
  • חידון התנ"ך העולמי לנוער – חידון זה נערך מדי שנה בצהריים בירושלים ומשתתפים בו בני נער מכל רחבי תבל.

אם אתם מעוניינים לחגוג את יום העצמאות באופן מיוחד, ומחפשים חולצה ליום העצמאות, הגעתם לכתובת הנכונה! חברת מ.ש.י שאלתיאל קיימת מעל לעשרים וחמש שנים ומספקת מגוון רחב של מוצרי טקסטיל: חולצות טריקו, סינרים, חולצות פיינריב, סווצ'רים, קפוצ'ונים ועוד. אנחנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס מתקדמת ביותר ועם הציוד החדיש בתחום. ברשותנו מחלקת עיצוב גרפי, מפעל גזירה ומחלקת דפוס משי. כל העבודה (פריסה, גזירה, תפירה והדפסה) נעשית במפעלנו. חרטנו על דגלנו לתת את השירות המסור והאדיב ביותר לקהל לקוחותינו, במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 03-9380327 או בווטסאפ: 055-6659324 או צרו איתנו קשר באימייל: sales@logotex.co.il