חולצות חודש ארגון

.

חולצות חודש ארגון 

 חודש ארגון הוא אירוע שיא של תנועת בני עקיבא ובכל שנה הוא מלווה בחודש פעילויות ייעודיות כאשר בסופן עולים החניכים לשבט בוגר יותר. הוצאת חולצות מיוחדות לכבוד חודש הארגון זו דרך מצוינת להפוך אותו לייחודי ובלתי נשכח עבור החניכים. כיצד תוכלו ליצור חולצות חודש ארגון ללא מאמץ? התשובה בשורות הבאות. 

גאוות יחידה  

פעילויות חודש הארגון נפרשות על פני חודש חשוון, כאשר השבת האחרונה של החודש מכונה "שבת ארגון" ובסופה מתקיים טקס המעבר הגדול של החניכים מחבריא א' לחבריא ב'. לכן, על חולצות חודש הארגון להיות באיכות ייצור גבוהה ביותר, שיהיו נוחות ללבישה ושלא יהרסו, ידהו או יתקלפו לאחר מספר כביסות מצומצם. בנוסף לכל, חשוב לעצב את סמל החולצה והמוטיב שלה בצורה מקצועית ומקורית וכזו שתאשר לחניכים ללבוש את החולצות בגאווה ובגאון. 

החולצות של מ.ש.י שלתיאל 

החברה שלנו הוקמה בשנת 1994 ומאז פועלת בתחום הטקסטיל והאופנה. במרוצת השנים צברנו ידע רב וניסיון עבודה המאפשרים לנו להגיע לתוצאות המוצר הסופי הטובות ביותר: 

  • חומרים – בבסיס המוצר שלנו נמצאות החולצות, אנו עושים שימוש בחולצות איכותיות, נוחות ללבישה, וברמת ייצור גבוה ביותר.
  • טכניקות הדפסה – אנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך הקפדה על שימוש בטכנולוגיות הדפסה מתקדמות ושמירה על מקצועיות מרבית.
  • מחיר אטרקטיבי – על אף המוצר האיכותי והשירות המעולה שלנו, אנו מקפידים לשמור על רמת מחירים אטרקטיבית אשר תאפשר לכם ליהנות מכל המוצרים שלנו במחירים שפויים והגיוניים.

מגוון מוצרים  

לצד האופציה ליצור חולצה בהזמנה אישית, אנו מאפשרים לכם ליצור עוד מגוון רחב של מוצרים ופריטי לבוש בעיצוב שאתם תבחרו: 

  • כובעים
  • סווטשרטים
  • כיפות
  • מסכות
  • ועוד

 כל הפריטים זמינים במגוון צבעים רחב בנוסף ללבן והשחור הקלאסיים, הכל מיוצר במקצוענות רבה ותוך הקפדה על הפרטים הקטנים ועד הגעה למוצר ברמה הגבוה ביותר. אנחנו פורסים, גוזרים, תופרים, מדפיסים ואורזים במפעלינו שבישראל והכל בעבודה כחול לבן איכותית. 

איך מזמינים?  

את חולצות חודש הארגון, כמו גם יתר מוצרינו, תוכלו להזמין בכל צבע שתבחרו ובתהליך הזמנה ידידותי ונוח. כל שעליכם לעשות הוא ליצור עימנו קשר ואנו נסייע לכם לבחור את הפריטים המתאימים ביותר עבורכם, נקבל מכם את העיצוב והסמל אותו אתם רוצים להדפיס על גבי החולצות ולבסוף נכין עבורכם את ההזמנה תוך הקפדה על רמת איכות גבוהה ביותר. לאחר שההזמנה תהה מוכנה נוכל להמתין לכם לאיסוף עצמי או לשלח אותה עד אליכם במשלוח מהיר ונוח. להזמנות וקבלת פרטים נוספים חייגו: 03-9380327.  לשלוח הזמנה דרך הווטסאפ 055-6659324 או דרך המייל sales@logotex.co.il