חולצות טריקו עם הדפסה

כיום, ניתן למצוא חולצות טריקו עם הדפסה כמעט בכל מקום וזאת מכיוון שבעקבות ההתפתחות והקידמה הטכנולוגית ניתן להזמין חולצות בקלות דרך האינטרנט – בוחרים גזרה, צבע, שולחים את האיור או הלוגו מקבלים אישור להזמנה והחולצות יכולות להיות מוכנות תוך זמן קצר מאוד.

מה הסיבה שאנשים מדפיסים חולצות טריקו?

לרוב אנשים מדפיסים חולצות לאירועים מיוחדים, הדפסת החולצה מהווה  פתרון מושלם בכדי ליצור אופי ייחודי ומצחיק לאירוע.

  • חתונות – האירוע המרגש ביותר בחייו של זוג, הינו החתונה, ניתן להדפיס חולצה עם צילום של בני הזוג או משפטים משעשעים ומקוריים הקשורים לזוג המאושר, חולצה זאת היא מזכרת נהדרת לחתונה והיא תישאר להרבה זמן לאחר החתונה.
  • חברות עסקיות  – בכדי לגבש את צוות העובדים במשרד, במקום העבודה או בארגון, חברות רבות מדפיסות על חולצות – ניתן להשתמש בחולצות אלה בכנסים, ימי עיון, טיולי חברה או אפילו בשימוש יומיומי בזמן העבודה. חולצה מודפסת עוזרת מאד  ביצירת הזהות הפנימית של ארגונים וחברות.
  • טיולים שנתיים – תלמידים, נוהגים להדפיס על חולצה בטיול השנתי – לרוב עם משפטים שנונים או בדיחות פנימיות בתוך הכיתה או השכבה. חולצה כיתתית עוזרת ומגבשת את התלמידים.
  • מחנות קיץ  - במהלך הקיץ, ילדים מתנועות הנוער השונות יוצאים למחנות קיץ בכל רחבי הארץ, אירוע זה נחשב לשיאה של הפעילות השנתית. הדפסה על חולצות היא חלק מההווי של המחנה וניתן לראות שלכל קבוצה יש את החולצה הייחודית לה.
  • ימי הולדת – האופנה האחרונה בימי הולדת זה הדפסה על חולצות – הורי הילד מחלקים למוזמנים חולצות עם הדפסה, מה שמשמח מאוד את המשתתפים ואת הילד עצמו.
  • חוגי ספורט -  באגודות ספורט ובמועדוני ספורט מקובל מאד ליצור חולצות מודפסות עם הלוגו של המועדון ועם הסלוגן שלו – חולצות אלה משמשות בתחרויות, אימונים ומהוות מקור גאווה למתאמנים.
  • פרסום ושיווק - הדפסה על חולצה בעיצוב אישי הינה מהלך נפוץ מאד לצרכי פרסום ושיווק של בתי עסק - החולצה מהווה למעשה שלט פרסומי שניתן לראותו בכל מקום שהיא נלבשת.

חברת משי שאלתיאל משקיעים רבות בבחירת חומרי גלם איכותיים, תפירה קפדנית והדפסה באיכות הגבוהה ביותר שעמידה לשחיקה ומחזיקה מעמד לכביסות רבות.

אם אתם מחפשים  חולצות טריקו עם הדפסה או טריקו קצר להדפסה, הגעתם לכתובת הנכונה! חברת מ.ש.י שאלתיאל קיימת מעל לעשרים וחמש שנים ומספקת מגוון רחב של מוצרי טקסטיל: חולצות טריקו, סינרים, חולצות פיינריב, סווצ'רים, קפוצ'ונים ועוד. אנחנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס מתקדמת ביותר ועם הציוד החדיש בתחום. ברשותנו מחלקת עיצוב גרפי, מפעל גזירה ומחלקת דפוס משי. כל העבודה (פריסה, גזירה, תפירה והדפסה) נעשית במפעלנו. חרטנו על דגלנו לתת את השירות המסור והאדיב ביותר לקהל לקוחותינו, במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 03-9380327 או בווטסאפ: 055-6659324 או צרו איתנו קשר באימייל: sales@logotex.co.il