חולצות סיום קורס

חולצות סיום קורס – מזכרת לכל החיים

זוהי כבר מסורת ארוכת שנים, לפיה חיילים וחיילות מסיימי קורסים או מסלולים נוהגים להכין חולצות בעלי סמלים או כיתוב הרלוונטי עבורם. זהו מנהג יפה ומקובל וגם דרך נפלאה לציין את הגיבוש הקבוצתי והחברתי שאותה הם עברו. קורסים יכולים להיות גם קורסים אזרחיים ואינם חייבים להיות במסגרת צבאית. אלו נקראות גם חולצות הווי וחברי הקבוצה מרגישים הזדהות עם המילים או המשפטים הנכתבים על גבי החולצה.

מצד אחד מדובר בחולצה פשוטה ולא יקרה, מצד שני בשל העובדה שהיא מסמלת עבור כל אחד מחברי הקבוצה זיכרון או משהו חשוב וקרוב, היא הופכת ליקרה ובעלת משמעות רבה. מסיבה זו חברי הקבוצה מרגישים שייכות אישית לחפץ זה, ושומרים אותו ונהנים ללבוש אותו גם אחרי מספר שנים. לחיילים המשרתים יחד חולצות סיום קורס מציינות הרבה לחברי הקבוצה, מכיוון שהם עברו מסלול ודרך ארוכה וקשה יחד, נוצרים חבריות וקשרים חזקים, ולכן החולצה משמשת מקור לגאוות יחידה, לחיזוק הקשרים ולגיבוש.

כל מה שחשוב לדעת על חולצות סיום קורס 

בדרך כלל חברי הקבוצה שעברו מסלול או קורס יחד, יושבים יחדיו וחושבים על סמל, ציור, קריקטורה, מספר מילים או משפטים, המייצגים את חברי הקבוצה ואת תמצית החוויה שעברו במהלך הזמן יחד. פעמים רבות הנושא הומוריסטי או ציני, כך שכל החברים מבינים את ההומור או את הנושא, ונהנים להסביר על תוכן החולצה לכל עובר אורח ושואל. כמובן שאם מדובר בחולצת סיום מסלול או קורס בצבא, מלבד הכיתוב או הסלוגן האישי, מופיע גם סמל היחידה או המסלול, מה שמוסיף עוד יותר לגאווה והופך את החולצה לאחת הפייבוריטיות בארון הבגדים.

גם בקבוצת אנשים וחברים שסיימו יחד קורס שאינו בהכרח קורס צבאי, נוצר גיבוש וחברות בין חברי הקבוצה. גם קבוצות אלו נוהגות להדפיס חולצות סיום מסלול או קורס, כך שתישאר להם מזכרת מקורית ורבת ערך לשנים ארוכות. תלמידי בית ספר נוהגים גם הם לערוך גרפיקה מקורית ולהדפיס אותה על חולצות סיום בית ספר, סיום לימודים, פרויקטים משותפים, טיולים וכדומה.

מחפשים בית דפוס איכותי לטקסטיל? איכות הבדים והדפסה שלא יורדת בכביסה חשובה עוברכם? משי שאלתיאל היא הכתובת עבורכם. החברה הינה חנות מפעל לייצור בגדים ופרטי לבוש מכל הסוגים ולכל מטרה. החברה מספקת שירותי הכנת שבלונות ודפוס משי איכותי לבדים בכלל ולחולצות בפרט. משי שאלתיאל שמים דגש על בחירת חומרי הגלם, על תפירה איכותית וחזקה והדפסה באיכות וחדות שתחזיק מעמד לאורך זמן. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים והשרותים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 03-9380327