חולצת סוף מסלול

הדפסה על חולצות סוף מסלול

סוף המסלול הוא נקודת הסיום של מסלול בן מספר חודשים ואף למעלה משנה, אשר אליו נושא את העיניים כל חייל מאז תחילת הטירונות. את סיום המסלול נהוג לציין בטקס (אחרי המסע המפרך כמובן), בהענקת סיכת היחידה, ולא פעם גם עם תשורות נוספות כמו תיקים, כובעים וחולצות. חברתנו מציעה הדפסה על חולצות סוף מסלול באיכות גבוהה ביותר, עם מגוון רחב של סוגי חולצות ואפשרויות הדפסה כיד הדמיון הטובה עליכם.

על אילו חולצות מדפיסים לסוף מסלול

חולצת סוף מסלול היא מעין מתנה אשר לה מתלווה תחושת גאוות יחידה, לכידות וגיבוש. בדומה לסמל היחידה, זוהי חולצה מיוחדת במינה והיא תלווה את החייל לאורך החודשים הקרובים, וגם תהווה מזכרת משירות מוצלח ומשמעותי לאורך השנים הקרובות. על כן, חולצות סוף מסלול חייבות להיות איכותיות ביותר, כפי שחברתנו מציעה בשלל סוגים ודגמים: אמריקאי שלושה רבעים, אמריקאי קצר, לייקרה בנים, דרייפיט, טריקו וי, טריקו קצר, ריב בנים ועוד חולצות לקיץ. כמו כן, ניתן להדפיס על חולצות חורף בעלות שרוולים ארוכים, על סווטשירטים, קפוצ'ונים וכדומה. עוד יש לבחור את הצבע הרצוי שהוא בדרך כלל לבן אך יכול להיות גם צבעים אחרים כמו כחול ג'ינס, אפור מלאנג', טורקיז וכחול נייבי. עוד דבר שחשוב לשים אליו לב, הוא כמובן המידות של החיילים ויש לעשות רשימה מדויקת של המידות הרלוונטיות, כך שיתאימו לכל אחד ואחד ממסיימי המסלול.


מה מדפיסים על חולצות סוף מסלול

הדפסה על חולצה סוף מסלול תמיד תשא את סמל היחידה, בין אם מלפנים בצורה מוקטנת (למשל בצד ימין או שמאל של החזה), ובין אם סמל יותר גדול מאחור. יש לציין כי ברשותנו מצויים כל סמלי היחידות בצה"ל, אולם אם במקרה אין לנו את הסמל של יחידתכם – נספק את הגלופה בחינם! מלבד סמל היחידה, בצוותים, מחלקות ופלוגות רבות נוהגים להוסיף עוד כיתובים וציורים המהווים חלק מהווי היחידה. זו יכולה להיות אמירה הומוריסטית, סלוגן לוחמני ותקיף, שמות המפקדים והחיילים, שנת וחודש סיום המסלול וכן הלאה.


עזרה בבחירת חולצות והדפסות לסוף מסלול

לאורך השנים צברנו ניסיון רב בכל הקשור אל הדפסה על חולצות סוף מסלול. אנו יודעים כי לעיתים הבחירה בסוג החולצה ובטיב ההדפסה אינה מובנת מאליה, ובדיוק לשם כך אנו מלווים אתכם לכל אורך התהליך. נשמח לייעץ, להמליץ ולתת טיפים, להסביר לכם על האפשרויות השונות, ולספק הצעת מחיר משתלמת שבאה לקראתכם מתוך הערכה ואהבה לחיילים של כולנו.

לפרטים נוספים על חולצת סוף מסלול, לקבלת עזרה סוג חולצה, צבע וההדפסה עצמה, ולביצוע הזמנות, פנו את חברת מ.ש.י שאלתיאל בטלפון 03-9380327.