כובע טמבל להדפסה

יתרונות ההדפסה על כובע טמבל

הדפסת כובעי טמבל צוברת פופולריות מחודשת בשנים האחרונות, בעיקר לקראת יום העצמאות של מדינת ישראל אבל ממש לא רק. כובע הבד המפורסם היה נפוץ בין יהודי ארץ ישראל החל מתחילת המאה ה-20, והיה - עד לשנות השבעים - אחד מסימני ההיכר המפורסמים של הישראלי הטיפוסי, הלוא הוא ה"צבר". הנכם מוזמנים לעיין באתר שלנו, ולהתרשם ממגוון ההדפסות המיוחדות המוצעות לכבוד יום העצמאות, וכן מהמגוון הרחב כובעי הטמבל שאנו מציעים. חשוב לציין שלאחרונה כובעי טמבל חזרו להיות אופנתיים - בעיקר בקרב הדור הצעיר שאימץ לקרבו את הסטייל הישראלי החדש ישן - ושכובעים אלו מבוקשים לכל ימות השנה ויש להם כמה יתרונות מהותיים – כמו למשל מחירם הזול יחסית והעובדה שבמידת הצורך תמיד ניתן לקפלם ולהכניס אותם לאחד הכיסים.

לאחרונה הפכו כובעי הטמבל למבוקשים במיוחד אפילו בקרב קהל אוהדי הכדורגל, וכל ארגון אוהדים שמכבד את עצמו מוציא ליין של כובעי טמבל בצבעי הקבוצה או עם הלוגו של ארגון האוהדים הספציפי, וכך הם מבדילים את עצמם לעיני כל ביציע, וגם יכולים לזהות האחד את השני ממרחק כשהם נוסעים למשחקי חוץ או בסתם יום של חול. 

למה הדפסה דווקא על כובע טמבל?

הדפסה על כובע טמבל משלבת מספר איכויות ויתרונות. ראשית, מדובר כמובן בכובע לכל דבר, כובע שאיתו ניתן להסתובב בחוץ עם הגנה מעולה מפני השמש, בין אם מדובר ביציאה לרחוב, למצעד, לפסטיבל, לחוף הים, לפארק ועוד. שנית, לכובעי הטמבל שאנו מציעים יש מראה יותר מודרני ועדכני מכובעי הטמבל של העבר, והם בהחלט נאים ואופנתיים יותר מתמיד. בתוך כך, על הכובע יש שטח שאותו ניתן לנצל לצורך הדפסה של כיתובים שונים, בין אם לכבוד יום העצמאות, לאירוע חברה, לטיול שנתי או לכל צורך אחר. ביום העצמאות, הדפסת כובעי טמבל מאפשרת למי שלובש אותם להסתובב עם פריט ביגוד המזוהה במידה רבה עם שנותיה הראשונות של המדינה שלנו.

קצת על המקורות של כובע טמבל

כובע טמבל להדפסה הוא למעשה 5 פיסות של בד התפורות זו לזו, כאשר 4 מהן מחוברות בקצה העליון ועוד אחת משמשת בתור טבעת המחזיקה אותן בקצה התחתון. כך נוצר המראה הייחודי והמוכר של כובע טמבל, הנראה כמו קערה שיש לה בטנות מבד. אך כפי שאמרנו, הכובעים שאנו מציעים הם בבחינת כובעי טמבל "משודרגים" עם יותר מצחייה מכובעי הטמבל המסורתיים, והם מספקים הגנה לראש, למצח, לאוזניים וגם לחלק מהעורף מפני קרינת השמש, דבר חשוב מאוד כשאנחנו צריכים כובע טמבל לטיול שנתי למשל. כמו כן, לכובע הזה יש יתרון של עלויות הכנה פשוטות יותר לעומת כובעים מסוגים אחרים, ומעבר לכך יש לו יתרון של קיפול קל ונוח לממדים קטנים. לכן, כאשר מורידים אותו מהראש אפשר להכניסו בפשטות לתוך הכיס.

מעבר לנוחות, כובעי הטמבל המעודכנים הפכו לאחרונה פופולריים גם מעבר לים, ולהבדיל משנים עברו, כיום הם אטרקטיביים מאוד עבור בני הדור הצעיר, שרואים שגם כוכבי בידור ורשתות בין לאומיים חובשים את הכובע כפריט לבוש מעודכן ועם אמירה, וכל זאת מבלי לדעת כלל את מקורותיו של הפריט המיוחד. אם כך, עבורנו ועבור ילדינו, שמעבר לאופנתיות המתחדשת יש גם את הערך ההיסטורי בעל החשיבות – פריט כמו כובע טמבל מודרני הוא פשוט בגדר חובה, ורצוי כמובן שהכובע ילווה גם בהדפסה איכותית, כיוון שמבנה הכובע מתאים לכך בצורה פשוט מושלמת, וכאמור כיום גם קל ומשתלם לעשות את זה יותר מתמיד.

מעבר לכל המאפיינים השונים הללו, כובע טמבל עם הדפסה מאפשר לכם להסתובב ביום העצמאות ובחגים במראה שמשויך גם היום לצבר הישראלי הקלאסי. אמנם בעשורים האחרונים פחות ופחות רואים את הכובעים המסורתיים, אולם כעת הם נמצאים במגמת חזרה אדירה למרכז הבמה, ובכל מקרה הם נותרו סמל ישראלי שעליו גדלו דורות רבים, משנותיה הראשונות של המדינה ועד היום, כולל אזכורים נרחבים בתרבות שלנו – החל מספריו של פוצ'ו, דרך המערכונים של דודו טופז והגשש החיוור, ועד לשרוליק, דמותו המיתולוגית של הקריקטוריסט דוש, שחבשה תמיד כובע טמבל. מכאן שהכובע מפגין בצורה חביבה ואף מעט משעשעת את ההזדהות שלנו עם המדינה ועם סמליה, ולכך מצטרפת הדפסת המשי האיכותית שאנו מבצעים על גביו, בהתאם לבחירתכם האישית כמובן.

רוצים לקבל עוד מידע על כובע טמבל להדפסה, על כובעי טמבל לילדים ועל הדפסה על כובעים באופן כללי? מעוניינים לקבל ייעוץ מקצועי וגם הצעת מחיר משתלמת? אם כן, לפרטים נוספים ולביצוע הזמנות הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-9380327.