כובע מצחיה להדפסה

כובע מצחיה להדפסה בשלל צבעים

חברת מ.ש.י שאלתיאל מתמחה בהדפסות משי על גבי פריטי ביגוד כחול-לבן, ובהם גם מגוון רחב מאוד של כובעים. בין היתר אנו מציעים כובעי מצחיה להדפסה בקשת רחבה של צבעים לבחירתכם, ועם מגוון אפשרויות להדפסות של טקסטים, ציורים וסמלים.

הפופולאריות של הדפסות על כובעי מצחיה

כובעי מצחיה הם מפריטי הלבוש הפופולאריים ביותר להדפסות לאורך השנים, ויש לכך כמה סיבות טובות. ראשית, כאשר קונים אותנו מאיתנו זוכים לכובעי איכות עמידים, יפים וחזקים. שנית, אלו כובעים המתאימים לבנים ובנות כאחד ובכל הגילאים, החל מילדים, דרך בני נוער ועד למבוגרים. בנוסף לכך, זהו כובע יחסית פשוט שקנייתו אינה כרוכה בהוצאות גבוהות יחסית לכובעים אחרים המוצעים בשוק. כמו כן, הכובע מספק הגנה טובה על הפנים מפני קרינת השמש, כמובן בזכות המצחייה שלו.


במילים אחרות, זהו פריט שימושי מאוד בארצנו החמה, שבה ימי השמש מרובים. לכן הוא פופולארי מאוד בתור מתנה הניתנת למשל ללקוחות של עסקים, בדוכני מכירות בירידים, בפסטיבלים וחגיגות של יישובים ומועצות, וגם בטיולים של בתי ספר, בגנים, בקרב כוחות הביטחון ועוד.


מה ניתן להדפיס על הכובע?

בניגוד לחולצות, הדפסה על כובעים יותר מוגבלת וזאת מהסיבה הפשוטה שהשטח מוגבל. יחד עם זאת, עדיין ניתן להדפיס שלל כיתובים, ציורים ואלמנטים גרפיים על גבי כובעי מצחיה. כך למשל, אפשר להדפיס את שם המוסד החינוך, את שם הגן, את שם השכבה, את שמו של בעל הכובע, את שם העסק ואת הלוגו שלו, ציורים של פרחים, עצים, דגלים וכל אלמנט גראפי אחר – כל עוד ניתן להכניסו בצורה ברורה ומאירת עיניים על השטח המוגבל. הניסיון הרב שרכשנו בהדפסה על כובעים מכל הסוגים עומד לרשותכם, ואנו נשמח לסייע לכם בבחירת ההדפסה המתאימה ביותר לכם, לטעמכם ולמטרות שלשמן אתם מעוניינים בהדפסה.


לפרטים נוספים ולביצוע הזמנות של כובע מצחיה להדפסה הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-9380327.