כובע רשת הדפסה

המקום הנכון להזמנת כובע רשת להדפסה

אם את מחפשים כובע רשת להדפסה הגעתם למקום הנכון. חברתנו מתמחה מזה שנים רבות בהדפסה על כובעים, חולצות ופריטי ביגוד נוספים, ועושה זאת ברמה הגבוהה ביותר של פריטים והדפסות. המשמעות היא  שבהזמנת הדפסה על כובע רשת מאיתנו אתם זוכים לפריטים שישרתו אתכם נאמנה לאורך תקופה ארוכה, ולהדפסות שנשארות נאות וחזקות לזמן רב.

מגוון כובעי רשת להדפסה

אנו מזמינים אתכם לעיין באתר שלנו ולהתרשם מכובע רשת להדפסה בשלל צבעים, לרבות שחור, ורוד, כחול, צהוב ואדום. כך, כל אחד יכול להזמין מאיתנו כובעים המתאימים לקהלים שלו, בין אם מדובר בנשים ו/או גברים, במידות ראש שונות, וכן בכל כמות מבוקשת של פריטים. אין ספק כי כובע רשת להדפסה הוא מוצר מבוקש ופופולארי מאוד, בהיות מספק מענה הגנתי כנגד קרינת השמש, בזכות הרשת שנותנת יותר אוורור לראש, וכמובן בגלל האפשרות להדפיס קשת רחבה של אלמנטים גרפיים וטקסטים.


הדפסה איכותית ומקצועית

חברתנו פועלת עוד משנת 1994 ובתקופה זו רכשה ניסיון רב ועשיר בהדפסה על גבי פריטי לבוש שונים, לרבות כובעי רשת. בנוסף, יש ברשותנו את הציוד המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית ומחלקה ייעודית עבור דפוס משי, בה מצויות מכונות מעולות להדפסה ישירה. כידוע, דפוס משי הוא סוג הדפוס הטוב והאיכותי ביותר, יותר מדפוס דיגיטלי, וזאת עקב המעבר הישיר של הצבע מהגלופה אל הבד. כך נוצרות הדפסות בחדות ואיכות מדהימה, שגם נשארות לזמן רב על הכובע ואינן דוהות ויורדות אחרי כמה כביסות.


למי מתאימים כובעי רשת מודפסים

גורמים רבים פונים אלינו ומבקשים עבור כובע רשת הדפסה לצרכים שונים. כך למשל, אלו כובעים המבוקשים על ידי המגזר העסקי המעוניין לחלק מתנות ללקוחות בהזדמנויות שונות, וכן לעובדים – למשל בימי גיבוש וכיף של החברה. כמו כן, הכובעים מוזמנים על ידי המגזר המוסדי, בין אם חברות ממשלתיות, משרדי ממשלה או עיריות, מועצות ויישובים המקיימים אירועים מיוחדים. בנוסף, לכובעים אלו יש ביקוש רב בקרב מוסדות חינוך, למשל לקראת טיולים שנתיים של בתי ספר, וכן הם מבוקשים על ידי יחידות צבאיות ועוד.


לפרטים נוספים ולביצוע הזמנות של כובע רשת להדפסה הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-9380327.