כיתוב על חולצות סיום קורס קצינים

סיום קורס קצינים – סיבה מצוינת להדפיס חולצות

מאז הקמת המדינה, קציני צבא ההגנה לישראל הם אלה שמובילים את החיילים, ביחידות השונות במשימות השונות, באוויר, ביבשה ובים. המשתתפים בקורס איכותי זה נבחרים בקפידה ולומדים לפקד, להנהיג ולשמש דוגמה לערכים חשובים לצבא ולמדינה, ובייחוד על ערכי אהבת אדם והמולדת. בה"ד 1 משמש שנים ארוכות כבית הספר לקצינים, ומשם יצאו דורות של קצינים וקצינות רבים. בית הספר הנחשב והידוע ממשיך עד עצם היום הזה להכשיר את הדורות הבאים של קציני צה"ל, לתפקידים השונים והמגוונים.

קורס קצינים נחשב קורס איכותי, ארוך ואינטנסיבי, הוא נמשך כ – 4 חודשים והוא מחולק למגמות לפי התפקידים ביחידות השונות. מכיוון שמדובר בקורס ארוך וקשה, חברי הקורס מתגבשים ונוצרות חברויות חזקות. חלק מהקורסים גם מעורבים וכוללים גברים ונשים שעוברים את המסלול יחד. לפי מיטב המסורת, חיילים וחיילות שסיימו בהצלחה את המסלול, בוחרים לעצב, לייצר ולהזמין הדפסת חולצות לטקס סיום קורס קצינים. בדרך כלל חברי הקבוצה מעצבים עבור עצמם חולצה ייחודית ומקורית. הביצוע מתחיל בבחירת סוג החולצה, הגזרה וצבע הבד. כמובן שהכל מתוכנן ונעשה מראש על מנת שיוכלו לקבל בזמן חולצות לטקס סיום קורס קצינים.

כיצד לבחור כיתוב מקורי וייחודי על חולצות סיום קורס קצינים?

כיתוב על חולצות סיום קורס קצינים כולל בדרך כלל את סמל היחידה, יחד עם סלוגן או משפט חשוב המתמצת את החוויה שעברו בוגרי הקורס. כמובן שמדובר בחוויה וגאוות יחידה אמתית, לכן חולצות סיום קורס קצינים הופכות חשובות ואהובות ביותר על חברי הקבוצה. בדרך כלל מדובר בחיילים וחיילות צעירים יחסית שעוברים בהצלחה קורס מאתגר ומפרך, ולכן החולצות הן מזכרת מצוינת המציינת את הדרך והמסע שעברו יחד בהצלחה. מצד אחד מדובר בחולצה פשוטה לייצור ויחסית לא יקרה, מצד שני בשל העובדה שהיא מסמלת עבור כל אחד מחברי מזכרת מתקופה אינטנסיבית, היא הופכת ליקרה וחשובה.

במידה וסיימתם בהצלחה קורס קצינים וקצינות, זה הזמן הנכון להזמין חולצה בהדפסה אישית, חולצת ייחודית שמתארת את תמצית התקופה ואת תמצית החוויה שעברתם יחד. מכיוון שהחולצה מייצגת את כל הקבוצה חשוב לבחור סלוגן או קריקטורה שמאפיינת את המשותף לכל החברים ותהיה מקובלת ומוסכמת על ידי כל חברי הקבוצה, או לפחות מקובלת על רובם. לחולצות סיום מסלול קצינים יש ערך סנטימנטלי רב עבור מסיימי הקורס, לכן חולצות סיום קורס קצינים הן מזכרת מעולה ושימושית, שמוצאות את מקומן מעל ערימת הבגדים של כל ארון, והופכות לבגד מועדף שכיף ללבוש אותו ולהשוויץ בו בכל אירוע חברתי ומשפחתי.

מחפשים חולצות סיום מסלול איכותיות? חשובה לכם הדפסה חדה ואיכותית? משי שאלתיאל היא הכתובת עבורכם. החברה הינה חנות מפעל לייצור בגדים ופרטי לבוש מכל הסוגים ולכל מטרה. משי שאלתיאל שמים דגש על בחירת חומרי הגלם, על תפירה איכותית וחזקה והדפסה באיכות וחדות שתחזיק מעמד לאורך זמן. החברה מתמחה בייצור חולצות מודפסות לפי צרכי הלקוחות והתאמה אישית. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים והשירותים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 03-9380327