סווטשירטים חודש ארגון

סווטשירט – חודש ארגון  

מחפשים חברה שתעשה עבורכם סווטשירטים לחודש הארגון? הגעתם למקום הנכון. ב-מ.ש.י שאלתיאל תוכלו ליצור סוושרטים בהזמנה אישית, על פי עיצוב שאתם תבחרו, באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. נשמע מעניין? כל הפרטים במאמר הבא. 

חודש ארגון – ה-חודש של בני עקיבא 

חודש ארגון הוא אחד החודשים החשובים ביותר במהלך שנת הפעילות של תנועת בני עקיבא, ובטח בעבור החניכים. במהלך החודש, המצוין בכל שנה בחודש חשוון, עוברים החניכים פעולות מיוחדות כאשר בסופו של החודש מתקיימת שבת ארגון שבסופה עוברים החניכים מחבריא א' הישר לחבריא ב'. עיצוב של סווטשרטים בעיצוב אישי מיוחד יהפוך את חודש הארגון לבלתי נשכח עבור החניכים וגם ישמור עליהם מחוממים בלילות הקרירים של חודש חשוון. 

תהליך הייצור  

החברה שלנו נוסדה בשנת 1994 כחברה לייצור מוצרי טקסטיל שונים, במרוצת השנים התמקצענו בשיטות הדפסה שונות ושילוב הדברים הוביל אותנו להיות החברה המובילה בישראל בתחום. על מנת לספק לכם מוצר ברמה הגבוה ביותר, אנו שומרים על מספר של קווים מנחים ועקרונות עבודה: 

  • איכות חומרים – הבסיס לכל מוצר איכותי הוא שימוש בחומרי גלם משובחים, כאלו הם חומרים שלנו – החל מהסווטשירטים עצמם ועד לחומר ההדפסה.
  • שיטות ייצור – דבר נוסף אשר מאפשר לנו להגיע למוצר סופי איכותי הוא השימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות ושיטות ייצור מוכחות.
  • ניסיון רב – או מאמינים כי צוות עובדים מיומן ומקצועי זו הערובה הטובה ביותר למוצר טוב. לכן אנחנו מקפידים על שילוב של עבודת צעירים וותיקים על מנת לשמר ידע ולעדכן את דרכי הייצור.
  • מחיר אטרקטיבי – על אף המוצר האיכותי והשירות שאנו מספקים, אנחנו מקפידים לשמור על רמת מחירים אטרקטיביים והוגנת.

מוצרים נוספים  

ליין המוצרים שלנו הוא מגוון ורחב במיוחד, בקטלוג שלנו תוכלו למצוא

  • חולצות
  • כובעים
  • כיפות
  • מסיכות פנים
  • ועוד

 הפריטים זמינים במגוון צבעים רחב במיוחד בנוסף ללבן והשחור הקלאסיים. הכל מיוצר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ושמירה על רמת הייצור הגבוהה ביותר, אנחנו פורסים, גוזרים, תופרים, מדפסים ואורזים בישראל בעבודה כחול לבן מלאה. 

סווטשירטים חודש ארגון – איך מזמינים? 

תהליך ההזמנה שלנו הוא פשוט ונוח, כל שעליכם לעשות הוא ליצור עימנו קשר, לבחור את ההדפס אותו תרצו, לבחור בצבע המועדף עליכם מבין מגוון צבעים רחב ואנו נעשה את השאר. כאשר ההזמנה תהה מוכנה תוכלו להגיע אלינו לאיסוף עצמי או ליהנות ממשלוח מהיר עד אליכם. בכל אחד משלבי ההזמנה נהה זמינים עבורכם ונשמח לסייע בפתרון כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. להזמנות ופרטים נוספים חייגו: 03-9380327. הזמנה דרך הווטסאפ 055-6659324 או דרך המייל sales@logotex.co.il