סווצ'ר מודפס

אחד מפריטי הלבוש האהובים ביותר על ילדים, בני נוער ומבוגרים בימות החורף הקרירים הם כמובן הסווצ'רים (פוטרים), הם נוחים מאוד ואפשר ללבוש אותם כמעט בכל זמן (לימודים, עבודה, סידורים ובשעות הפנאי). את הסווצ'רים ניתן למצוא במגוון צבעים אינסופי (אדום, בורדו, אפור עכבר, שחור, כחול רויאל, סגול, ורוד פוקסיה, לבן, כחול נייבי, אפור מלאנג ועוד ועוד), בשלל עיצובים וגזרות – יש כאלה עם רוכסן או בלי, עם קפוצ'ון או ללא כובע, עם כיסים או חלקים, יש אנשים סווצ'רים שצמודים לגוף ואילו אחרים מעדיפים ללבוש אותם רחבים ורפויים. כל אחד והסגנון שלו. סביר להניח שאם תפתחו את הארון הבגדים הממוצע (בישראל או ברחבי העולם) תוכלו למצוא כמות מכובדת של סווצ'רים. יחד עם מכנסי הג'ינס וחולצת הטריקו אלה פריטי הלבוש הפופולאריים ביותר.

הדפסה על סווצ'רים – המדריך למדפיס המתחיל

אין ספק שאם אתם רוצים מראה ייחודי או להדפיס סווצ'ר שמתאים לקבוצה מסוימת (קבוצה של תנועת נוער, חברה מסחרית, יחידה צבאית, קבוצת ספורט ועוד), אתם יכולים למצוא עיצוב מקורי שאותו תוכלו להדפיס על הסווצ'ר. זה יכול להיות איור מקורי שלכם או אימג' דיגיטלי שמצאתם ברשת האינטרנט, תוכלו למסור את העיצוב המקורי לנו ואנו כבר נדאג להפוך אותו להדפסה מרהיבה שתהפוך את הסווצ'ר שלכם למיוחד במינו.

אנו נעזור להמיר את הקובץ לפורמט דיגיטלי שמתאים להדפסה, יש לנו ניסיון רב שנים בתחום כך שנוכל להציע לכם רעיונות כיצד לשפר ולדייק את העיצוב כך שיתאים בצורה מושלמת מבחינת הצבעוניות ואיכות ההדפסה לסווצ'ר עליו תרצו להדפיס.

אמנם תקופת החורף בישראל איננה ארוכה, אך אנו בטוחים שאת הסווצ'רים שלנו לא תרצו להוריד, אנו משתמשים בבדים האיכותיים ביותר, מה שמבטיח שהבד נעים ביותר על הגוף והוא מחזיק שנים רבות לאחר כביסות מרובות. ההדפסה האיכותית שלנו אינה דוהה בשל טכנולוגיית הדפוס המתקדמת שלנו והניסיון רב השנים שצברנו.

אם אתם מתעניינים ורוצים לשמוע עוד על סווצ'ר מודפס, הגעתם לכתובת הנכונה! חברת מ.ש.י שאלתיאל קיימת מעל לעשרים וחמש שנים ומספקת מגוון רחב של מוצרי טקסטיל: חולצות טריקו, סינרים, חולצות פיינריב, סווצ'רים, קפוצ'ונים ועוד. אנחנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס מתקדמת ביותר ועם הציוד החדיש בתחום. ברשותנו מחלקת עיצוב גרפי, מפעל גזירה ומחלקת דפוס משי. כל העבודה (פריסה, גזירה, תפירה והדפסה) נעשית במפעלנו. חרטנו על דגלנו לתת את השירות המסור והאדיב ביותר לקהל לקוחותינו, במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 03-9380327 או בטלפון: 055-6659324 או צרו איתנו קשר כאן.