הכל על סוודר בני עקיבא

קפוצ'ון של בני עקיבא

תנועת הנוער ''בני עקיבא'', בעלת סניפים רבים ברחבי הארץ. מבין האלמנטים שמאפיינים את התנועה, ניתן למנות גם את הלבוש של החניכים והמדריכים. שכן, כל נער שלוקח חלק בתנועה, יודע ומכיר כי ישנו לוגו לתנועה, אותו ניתן להדפיס על גבי החולצות, הקפוצ'ונים ועוד. במאמר הבא ניתן לקרוא על מדריך להזמנת קפוצ'ונים לבני עקיבא, וכן על דגשים שמומלץ לקחת בחשבון טרם ההזמנה. קפוצונים לבני עקיבא – מדריך להזמנה להלן כמה פעולות שמומלץ לבצע טרם ההזמנה, על מנת להבטיח רכישה מוצלחת: 

  • בחירת צבע – טרם שניגשים להזמין את הקפוצ'ונים, חשוב לבחור את הצבע של הקפוצ'ונים. שכן, ניתן למצוא קפוצ'ונים במגוון גדול של צבעים, כך שניתן לבחור מבין האפשרויות הרבות את הצבע המבוקש.
  • בחירת עיצוב ההדפס – מעבר להדפסת הלוגו, ניתן לשלב הדפסים נוספים על גבי הקפוצ'ון. כך לדוגמא, במידה ורוצים להזמין קפוצ'ונים לכבוד פעולה שהסניף עתיד לבצע, ניתן להדפיס את שם הפעולה על גבי הקפוצ'ון. טרם ניגשים לחנות שמספקת את הקפוצ'ונים, יש להגדיר את העיצוב של ההדפסה, את צבעי ההדפסה וכן הלאה.
  • בחינת המידות הרצויות – חשוב להתאים את מידות הקפוצ'ון למידות של כל אחד ואחת. על כן, יש לבקש מהחניכים ומהמדריכים לכתוב מהי המידה שלהם, על מנת שיהיה ניתן להזמין קפוצ'ונים במידות התואמות.
  • התייעצות עם מומחים – במידה ורוצים לעצב קפוצ'ון בצורה מקצועית, או במידה ורוצים להיות בטוחים כי ההזמנה תתבצע בצורה המקצועית ביותר, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע המומחים בתחום. כך לדוגמא, ניתן לפנות לחנות מקצועית, ולהיעזר בצוות העובדים שבחנות.
  • פניה לחנות מקצועית – חשוב ביותר לבצע את ההזמנה מחנות מקצועית ואמינה, המתאפיינת בקפוצ'ונים האיכותיים שהיא מספקת.


הזמנת קפוצ'ונים של בני עקיבא – דגשים 

כאמור, יש לפנות לחנות מקצועית להזמנת הקפוצ'ונים. אך על מנת לבחור נכון בחנות כזו, מומלץ לקחת בחשבון את הדגשים הבאים: 

  • איכות הקפוצ'ונים – יש לבחור חנות המספקת קפוצ'ונים באיכות גבוהה ביותר. כמו כן, מומלץ לבחור בקפוצ'ונים העמידים בפני כביסות, כך שיהיה ניתן לעשות שימוש בקפוצ'ונים לאורך זמן רב.
  • הדפסה איכותית – על מנת שהלוגו של התנועה יתנוסס על גבי הקפוצ'ון לאורך זמן רב, יש לבחור בחנות המבצעת את ההדפסות בעזרת מכשור וציוד מקצועי.
  • צוות אדיב – מומלץ לבחור בחנות עם צוות עובדים מקצועי ואדיב, שיוכל לסייע בתהליך ההזמנה.
  • המלצות וחוות דעת – בין הדרכים היותר יעילות לבחירת חנות מקצועית, היא קבלת המלצות וחוות דעת חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים שרכשו בעבר קפוצ'ונים של בני עקיבא, והיו מרוצים מהשירות שקיבלו. כמו כן, במידה ולא מכירים אנשים כאלה, ניתן להיעזר בהמלצות הנמצאות בפורומים ייעודיים באינטרנט וברשתות החברתיות.

 מה חשוב שיהיה על הקפוצ'ון

בכל הזמנת הדפסה על קפוצ'ונים לתנועת הנוער ''בני עקיבא'', חשוב לשלב את האלמנטים הוויזואליים הבאים: לוגו – חשוב לשלב את לוגו התנועה במיקום בולט. שם הסניף – לכל סניף יש שם שמשתנה בהתאם למיקום הגאוגרפי שלו. לכן, מומלץ גם לשלב את שם הסניף. אירוע מיוחד – במידה והקפוצ'ונים מוזמנים לכבוד טיול של התנועה, ניתן לציין זאת על גבי הקפוצ'ון. 

מ.ש.י שאלתיאל – קפוצ'ונים לבני עקיבא 

אנו בחברת מ.ש.י שאלתיאל, פועלים משנת 1994, כמפעל לייצור חולצות טריקו, חולצות פיינריב לנשים, סווצ'רים, קפוצ'ונים, קרדיגנים ועוד מגוון מוצרים. בין לקוחותינו ניתן למנות חנויות ביגוד בסיטונאות, בתי ספר, עסקים, תנועות נוער וחיילים. רכשנו במשך השנים מיומנות גבוהה  בהדפסת משי, עיצוב גרפי מורכב על טקסטיל וייצור גזרות מיוחדות של מגוון חולצות. שמנו דגש על איכות, שירות ומחירים אטרקטיביים במיוחד. כמו כן אנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות, תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס המתקדמת ביותר ועם הציוד המתקדם ביותר. בנוסף, תמצאו אצלנו מחלקת עיצוב גרפי מקצועית, מפעל גזירה המשמש לעיצוב כל מוצר העולה על דעת הלקוח, מחלקת צילום רשתות(גלופות), ומחלקת דפוס משי העובדת עם מכונות מתקדמות להדפסה ישירה על גבי החולצה. במפעלנו פורסים, גוזרים, תופרים, מדפיסים ואורזים בישראל – כחול לבן. 

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר: טלפון - 03-9380327 ווצאפ - 055-6659324  פקס - 03-9022312  מייל - sales@logotex.co.il