גלופה לסוודר – המדריך המלא

סוודרים להדפסה

 בימי החורף הקרים, יש צורך להצטייד בבגדים מחממים. בין פריטי הביגוד הרבים, ניתן למנות גם את הסוודר. שכן, מעבר לעובדה שהסוודר מחמם את האדם שלובש אותו, הסוודר יכול גם לשדרג את ההופעה של כל אחד ואחת, ולאפשר להתלבש בסטייל גם בחורף. במידה ורוצים להנות מסוודר ייחודי, ניתן להנות משירות הדפסה על סוודרים המתבצע בחנויות ייעודיות. במאמר הבא ניתן לקרוא בהרחבה אודות השירות המיוחד, וכן על טיפים שמומלץ ליישם טרם רוכשים סוודרים בעיצוב אישי.סוודרים עם גלופה – שימושים שירות הדפסה על גבי סוודרים יכול להיות שימושי במגוון מקרים, כמו: 

  • מתנה מקורית – במידה ורוצים להעניק מתנה מקורית ומיוחדת, ניתן להעניק סוודר עם הדפסה במיוחד לנמען המתנה.
  • מזכרת – מטרתן העיקרית של המזכרות היא לאפשר לזכור אירועים או אנשים משמעותיים לאורך זמן. כמו כן, על מנת שהמזכרת אכם תהיה יעילה, חשוב להיות ערים גם לרמת השימושיות שבה. לכן, כאשר מדפיסים על סוודר הדפס המסמן אירוע משמעותי, ניתן להשתמש במזכרת המקורית בימי החורף.
  • סוף מסלול – ניתן להזמין סוודרים או חולצות בעיצוב אישי לחגיגת סוף מסלול צבאי.
  • שימוש עצמי – כל אדם שרוצה להנות מסוודר בעיצוב אישי, יוכל להדפיס על גביו הדפס לפי טעמו האישי ולכל מטרה שירצה.


סוודרים להדפסה – טיפים לרכישה 

להלן כמה טיפים שמומלץ ליישם טרם שרוכשים סוודרים להדפסה: 

  • איכות – על מנת שיהיה ניתן להנות מהסוודרים לאורך זמן רב, יש לבחון היטב את רמת האיכות של הסוודר. כמו כן, יש לזכור כי את הסוודר עתידים לכבס מעת לעת, לכן חשוב לוודא כי הסוודר הינו באיכות גבוהה, וכי הוא מתאים ועמיד בכביסות.
  • איכות ההדפסה – יש לבחון את רמת האיכות והעמידות של ההדפסה עצמה. שכן, כאשר ההדפסה מתבצעת בעזרת מכשור וציוד מתקדם, ניתן יהיה להנות מהעיצוב של הסוודר לאורך זמן רב.
  • הזמנה מראש – על מנת להבטיח כי הסוודרים יגיעו במועד הדרוש, יש לבצע את ההזמנה זמן סביר קודם. שכן, במיוחד כאשר מדובר על הזמנה גדולה, יש להשאיר לחנות מספיק זמן על מנת להיערך בהתאם. הדבר נכון עוד יותר כאשר ישנה חשיבות גבוהה לקבל את הסוודרים במסגרת זמן מסוימת.
  • חנות מקצועית – כדי להבטיח רכישת סוודרים איכותיים, וכן להבטיח שירות הדפסה איכותי, יש לפנות לחנות מקצועית המתמחה במתן שירותי הדפסת חולצות וסוודרים. שכן, בחירה בחנות מקצועית תבטיח כי ההדפסה מתבצעת בעזרת המכשור המתקדם ביותר, וכן כי הסוודרים הינם איכותיים במיוחד.

 דגשים לבחירת חנות מקצועית

על מנת לבחור נכון בחנות הטובה ביותר, מומלץ לקחת בחשבון את הדגשים הבאים: 

  • המלצות חיוביות  - בין הדרכים היותר יעילות לבחירת חנות מקצועית, היא קבלת המלצות חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, בני משפחה או מכרים מהעבודה, אשר רכשו בעבר סוודרים עם הדפסה בעיצוב אישי והיו מרוצים.
  • אתר בית – כאשר מדובר על חנות מקצועית, מטבע הדברים היא תציג את המוצרים שלה באתר בית ייעודי. על כן, ניתן להיכנס לאתר הבית של החנות, על מנת לבחון את רמת האיכות של המוצרים, וכן לבחון את טווח המחירים.
  • שיקול כלכלי – כל אדם ישמח לחסוך בהוצאות כספיות. לכן, ניתן לערוך סקר שוק ולהשוות בין המחרים שהוצעו בכמה חנויות שונות, וכך לבחור בחנות עם המחיר המשתלם ביותר. אך יש לציין כי לא מומלץ לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא ליישם את שאר הטיפים המופיעים ברשימה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להעיד על סוודרים באיכות ירודה.

 הדפסה על סוודר – מחירים

אין מחיר אחיד לסוודרים מודפסים, אלא מחיר שמשתנה בהתאם למשתנים שונים, כגון: 

  • איכות – לעיתים, סוודרים באיכות גבוהה, וכן שירות הדפסה מקצועי, ישפיעו על המחיר הכולל. אך יש לזכור כי לא מומלץ להתפשר על איכות השירות, גם אם משמעות הדבר היא לשלם מעט יותר.
  • מורכבות ההדפסה – הדפסה צבעונית עשויה להיות יקרה יותר בהשוואה להדפסה בשחור-לבן.

הזמנת סוודרים – מ.ש.י שאלתיאל

אנו בחברת מ.ש.י שאלתיאל, פועלים משנת 1994, כמפעל לייצור חולצות טריקו, חולצות בעיצוב אישי, חולצות פיינריב לנשים, סווצ'רים, קפוצ'ונים, קרדיגנים ועוד מגוון מוצרים. בין לקוחותינו ניתן למנות חנויות ביגוד בסיטונאות, בתי ספר, עסקים, תנועות נוער וחיילים. רכשנו במשך השנים מיומנות גבוהה בהדפסת משי, עיצוב גרפי מורכב על טקסטיל וייצור גזרות מיוחדות של מגוון חולצות. שמנו דגש על איכות, ומחירים אטרקטיביים במיוחד. כמו כן, אנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות. הדפסת החולצות מתבצעת תוך שימוש בטכנולוגיית דפוס המתקדמת ביותר ועם הציוד המתקדם ביותר. במפעלנו פורסים, גוזרים, תופרים, מדפיסים ואורזים בישראל – כחול לבן. לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר: 

טלפון - 03-9380327 

ווצאפ - 055-6659324  

פקס - 03-9022312  

מייל - sales@logotex.co.il